Zamarzaj眂e wycieraczki

Data: 2010-01-06 23:14:20
Autor: to
Zamarzaj眂e wycieraczki
aFisz wrote:

przejecha艂em si臋 dzi艣 troch臋 w trasie po Polsce centralnej i po艂udniowej
i co kilkana艣cie minut zmuszony by艂em robi膰 post贸j i czy艣ci膰
zlodowacia艂e pi贸ra wycieraczek, kt贸re tylko rozmazywa艂y na szybie
padaj膮cy 艣nieg. Macie jaki艣 spos贸b jak sobie radzi膰 w takich sytuacjach?

- Nie u偶ywa膰 bardzo starych pi贸r i zamarzaj膮cego p艂ynu
- Przed jazd膮 wyczy艣ci膰 dok艂adnie pi贸ra i ca艂膮 szyb臋
- W艂膮czy膰 ogrzewanie szyby, a jak nie ma, to nawiew na szyb臋

Czasami pomaga te偶 w艂膮czenie na chwil臋 wycieraczek na najwy偶szy bieg.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-07 10:12:36
Autor: Jakub Witkowski
Zamarzaj膮ce wycieraczki
to pisze:
aFisz wrote:

[...]

Potwierdzam - wymieni艂em pi贸ro kierowcy na n贸wk臋, a pasa偶era mia艂o
jakie艣 p贸艂 roku. Po spryskaniu p艂ynem przy -12 nowe pi贸ro natychmiast
艣ci膮gn臋艂o praktycznie wszystko - zosta艂a gdzieniegdzie cienka mgie艂ka
kt贸ra odparowa艂a niemal natychmiast. Po stronie pi贸ra starszego gluty
by艂y drastycznie wi臋ksze, nie do usuni臋cia a偶 nagrza艂a si臋 porz膮dnie szyba.

Niestety ju偶 po miesi膮cu r贸偶nica dzia艂ania nie by艂a specjalnie widoczna...
a przecie偶 nie b臋d臋 wymienia艂 pi贸r co miesi膮c!

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2010-01-07 14:41:07
Autor: Bydl臋
Zamarzaj膮ce wycieraczki
Jakub Witkowski wrote:
> Niestety ju偶 po miesi膮cu r贸偶nica dzia艂ania nie by艂a specjalnie widoczna...
> a przecie偶 nie b臋d臋 wymienia艂 pi贸r co miesi膮c!

Masz racj臋. Po c贸偶 mia艂by艣 mie膰 komfort dobrej widoczno艣ci?

--
Bydl臋

Data: 2010-01-07 14:43:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zamarzaj膮ce wycieraczki
Jakub Witkowski wydusi艂 z siebie te s艂owy:

Niestety ju偶 po miesi膮cu r贸偶nica dzia艂ania nie by艂a specjalnie
widoczna... a przecie偶 nie b臋d臋 wymienia艂 pi贸r co miesi膮c!

no dwie dychy na miesi膮c/2 miesi膮ce na strone ... to po prostu maskakryczny dodatkowy koszt utrzymania samochodu.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
http://wykr臋膰numer.pl/

Data: 2010-01-07 16:49:52
Autor: Jakub Witkowski
Zamarzaj膮ce wycieraczki
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Jaki koszt?
1) Nie chce mi si臋, zw艂aszcza 偶e
2) takiego mrozu, kt贸ry uwidocznia owe r贸偶nice by艂o
jak dot膮d 2-3 dni, a nawet je艣li taki przyjdzie, to
3) wystarczy wla膰 dobry p艂yn, a nie glutuj膮cy si臋.
Wszak chodzi o koniunkcj臋 nieidelanego pi贸ra i p艂ynu.

Tak 偶e brawo za wpisanie si臋 w og贸ln膮 przypad艂o艣膰 grupy,
czyli dop... si臋 w monotonnym stylu ("偶al ci tych [...] aby" itd).
A wydawa艂o mi si臋, 偶e jeste艣 od tego wolny...
c贸偶 ka偶dy ma s艂absze dni.

A swoj膮 drog膮, sam wymieniasz co miesi膮c? ;)

Data: 2010-01-07 16:56:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zamarzaj膮ce wycieraczki
Jakub Witkowski wydusi艂 z siebie te s艂owy:

A swoj膮 drog膮, sam wymieniasz co miesi膮c? ;)

wymieniam wtedy, kiedy widze, ze przestaj膮 dobrze wyciera膰 szybe.

Data: 2010-01-07 17:08:37
Autor: Jakub Witkowski
Zamarzaj膮ce wycieraczki
Kuba (aka cita) pisze:
Jakub Witkowski wydusi艂 z siebie te s艂owy:

A swoj膮 drog膮, sam wymieniasz co miesi膮c? ;)

wymieniam wtedy, kiedy widze, ze przestaj膮 dobrze wyciera膰 szybe.

To subiektywne odczucie. Jest bardzo mo偶liwe 偶e ja uzna艂bym twoje
za niezdatne do u偶ytku. Wiele wycieraczek zupe艂nie nowych, wyj臋tych
z pude艂ka za takie uzna艂em.