ZamarzajÄ…ce wycieraczki

Data: 2010-01-06 23:59:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
ZamarzajÄ…ce wycieraczki
On 2010-01-06, aFisz <aleksiej@retsat1.wywalto.com.pl> wrote:
Cze¶ć,
przejechałem się dzi¶ trochę w trasie po Polsce centralnej i południowej i co kilkana¶cie minut zmuszony byłem robić postój i czy¶cić zlodowaciałe pióra wycieraczek, które tylko rozmazywały na szybie padaj±cy ¶nieg. Macie jaki¶ sposób jak sobie radzić w takich sytuacjach?

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiego¶ Tesco. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-07 07:11:56
Autor: Massai
ZamarzajÄ…ce wycieraczki
Krzysiek Kielczewski wrote:

On 2010-01-06, aFisz <aleksiej@retsat1.wywalto.com.pl> wrote:
> [...]
> sytuacjach?

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiego¶ Tesco.

Płyn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
zaschniętego kleju.
NIC przez nie nie widać.

Ergo - płyn z BP sobie odpu¶ć.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-07 08:56:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
Zamarzające wycieraczki
On 2010-01-07, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

On ma być do -22°, a nie z nalepk± "-22°" :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-07 10:08:01
Autor: Jakub Witkowski
Zamarzające wycieraczki
On 2010-01-07, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiegoś Tesco.
PĹ‚yn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
zaschniętego kleju.
NIC przez nie nie widać.

Ergo - płyn z BP sobie odpuść.

On ma być do -22°, a nie z nalepką "-22°" :)

= najtańszy z tesco?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2010-01-07 10:27:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zamarzające wycieraczki
Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

On 2010-01-07, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

jakÄ… temp. zamarzania ma denaturat?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
http://wykręćnumer.pl/

Data: 2010-01-07 10:02:47
Autor: Massai
Zamarzające wycieraczki
Kuba (aka cita) wrote:

Jakub Witkowski wydusił z siebie te słowy:

jakÄ… temp. zamarzania ma denaturat?

ZaleĹĽy z jakÄ… domieszkÄ… wody ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-07 23:37:35
Autor: Moon
Zamarzające wycieraczki

On 2010-01-07, Massai <tsender@wp.pl> wrote:

[...]

to spirytus 92% chyba.
jak wlejesz 1/2l do 4-5 litrĂłw spryskiwacza tzw. -22 na pewno coĹ› pomoĹĽe.

moon

Data: 2010-01-07 12:09:13
Autor: Krzysiek Kielczewski
Zamarzające wycieraczki
On 2010-01-07, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

[...]

Mi przy -15 zamarzał dopiero powyżej 120km/h (ale nie pamiętam czy z
Tesco czy z innego supermarketu)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-07 12:06:01
Autor: masti
ZamarzajÄ…ce wycieraczki
Dnia pięknego Thu, 07 Jan 2010 07:11:56 +0000, osobnik zwany Massai
wystukał:

On 2010-01-06, aFisz <aleksiej@retsat1.wywalto.com.pl> wrote:
> Cześć,
> przejechałem się dziś trochę w trasie po Polsce centralnej i
> południowej i co kilkanaście minut zmuszony byłem robić postój i
> czyścić zlodowaciałe pióra wycieraczek, które tylko rozmazywały na
> szybie padający śnieg. Macie jakiś sposób jak sobie radzić w takich
> sytuacjach?

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiegoś Tesco.

PĹ‚yn z BP, do -22, przy temp. -10 zostawia na szybie takie gluty jak z
zaschniętego kleju.
NIC przez nie nie widać.

Ergo - płyn z BP sobie odpuść.

ja na płyn z BP nie narzekam.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-08 14:19:33
Autor: neelix
ZamarzajÄ…ce wycieraczki

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:aaa95a7c19bd5729f00a967817974ee3f650.pl.eu.org...

ja na płyn z BP nie narzekam.

A może to jest kwestia umiejscowienia zbiorniczka w aucie? Jak blisko silnika to wylatuje w miarę ciepły i mróz nie straszny?

neelix

Data: 2010-01-08 13:56:27
Autor: masti
ZamarzajÄ…ce wycieraczki
Dnia pięknego Fri, 08 Jan 2010 14:19:33 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości

ja na płyn z BP nie narzekam.

A moĹĽe to jest kwestia umiejscowienia zbiorniczka w aucie? Jak blisko
silnika to wylatuje w miarę ciepły i mróz nie straszny?

w Mondeo to generalnie ze zbiorniczkiem jest tragedia. Ma raptem 2 litry i jest przed silnikiem. Więc raczej z tych dobrze chłodzonych :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-08 21:07:24
Autor: neelix
ZamarzajÄ…ce wycieraczki

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:f50da8250748d21922da3843f59852abf650.pl.eu.org...
[...]

W Yarisie jest tak trochÄ™ z boku, ale na nasze zimy zbyt daleko od silnika. Trzeba ze 3h jeĹĽdzić by przy -10C coĹ› rzygnęło w dół szyby. :-(  Ok. -5C jest szansa na umycie.

neelix

Data: 2010-01-07 23:35:42
Autor: Moon
ZamarzajÄ?ce wycieraczki

On 2010-01-06, aFisz <aleksiej@retsat1.wywalto.com.pl> wrote:
Cze¶ć,
[...]

z Orlenu też, a z Tesco wła¶nie dolałem i jest równie gówniany już przy -9.

moon
Ergo - płyn z BP sobie odpu¶ć.

Data: 2010-01-08 14:12:17
Autor: neelix
Zamarzaj±ce wycieraczki

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrnhka5fb.jqo.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-01-06, aFisz <aleksiej@retsat1.wywalto.com.pl> wrote:
Cze¶ć,
[...]

Ze spryskiwacza wylatuje na jakie¶ 5cm lub wcale. :-( Dolałem prawie pół butelki denaturatu. Chyba po tym denaturacie raczył sikn±ć.
neelix

Data: 2010-01-08 23:57:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
ZamarzajÄ…ce wycieraczki
On 2010-01-08, neelix <aneelix@wp.pl> wrote:

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiego¶ Tesco.

Ze spryskiwacza wylatuje na jakie¶ 5cm lub wcale. :-(

Wymień pompkę na sprawn±, wymień płyn na zimowy, wł±cz ¶wiatła. Zacznie
działać.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-09 11:39:11
Autor: neelix
Zamarzaj±ce wycieraczki

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:slrnhkfe1j.cf7.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-01-08, neelix <aneelix@wp.pl> wrote:

Dużo płynu do -22', może być najtańszy z jakiego¶ Tesco.
Ze spryskiwacza wylatuje na jakie¶ 5cm lub wcale. :-(
Wymień pompkę na sprawn±, wymień płyn na zimowy, wł±cz ¶wiatła. Zacznie
działać.

Samochód ma 1,5 roku. Płyn tzw. zimowy. ¦wiatła s± na zewn±trz i nie ogrzewaj± zbiornika. Wszystkie rady chybione.

neelix

Data: 2010-01-09 12:57:02
Autor: 'Tom N'
Zamarzaj±ce wycieraczki

On 2010-01-08, neelix <aneelix@wp.pl> wrote:
[...]

To nie znaczy, że pompka jest sprawna

Płyn tzw. zimowy.

To wlej zimowy, a nie "tzw. zimowy"

Wszystkie rady chybione.

Skoro tak twierdzisz, to zalewaj dalej denaturatem i czekaj aż się gwarancja
skończy...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-09 13:24:25
Autor: neelix
Zamarzaj±ce wycieraczki

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:100109.125703.pms.1797int.dyndns.org.invalid...

On 2010-01-08, neelix <aneelix@wp.pl> wrote:
[...]

Nie znaczy.

Płyn tzw. zimowy.
To wlej zimowy, a nie "tzw. zimowy"

Raczej jaki¶ koncentrat na dolewkę. Sk±d mam wiedzieć czego nalali do pojemników  "-22C"?

Wszystkie rady chybione.
Skoro tak twierdzisz, to zalewaj dalej denaturatem i czekaj aż się gwarancja
skończy...

Hmmm. Pytanie tylko czy mnie nie zbęd± zwalaj±c na płyn i co sprawdz± po wjechaniu na halę? Powyżej jakiej¶ minusowej temperatury spryskiwacze jednak działaj±.

neelix

ZamarzajÄ…ce wycieraczki