Zamek

Data: 2020-09-01 18:41:47
Autor: J.F.
Zamek

No i moge sie przyjrzec zamkowi w praktyce.
We wrocku miedzy pl Legionow a dw Swiebodzkim rozkopy wielkie, w tym blokada na lewym pasie.

Swiadomi obywatele w wiekszosci ustawiaja sie na prawym pasie :-(
Z przyzwyczajenia ?

Na lewym tez troche jest - ciekawe - nieswiadomi, czy bardzo uswiadomieni ?

Zamek ogolnie dziala, choc dzis wyczuwalem zdalnie jakby jakies napiecie ... ale moze mi sie wydawalo.
Bo to tak jednak troche glupio wpuszac chama, jak sie samemu grzecznie czekalo :-)
Ale tam akurat to chyba nawet 100m nie ma tej kolejki, to o kulture latwiej :-)

No i trafil sie jakis spolegliwy kierowca miniciezaroweczki, co mnie gestem zachecal do wjechania przed niego jako drugiego przepuszczonego i jeszcze wpuscil autobus jako trzeci.
Moze uznaje priorytet KM, a moze w MPK pracuje ...

J.

Zamek