Zameldowanie lokatora na stałe

Data: 2009-04-11 10:59:57
Autor: Jacek_P
Zameldowanie lokatora na stałe
Tony napisal:
[ ciach ]

Absolutnie nie wyrazaj zgody. Mozesz sie zgodzic na zameldowanie
tymczasowe na okres zgodny z umowa wynajmu. Wszyscy beda cie
uswiadamiac, ze to tylko czysta ewidencja, ale pomimo tego
urzedy kieruja sie meldunkiem jakby de facto byl prawem do lokalu.
Lepiej dmuchaj na zimne. Przy tymczasowym zachowasz poprawnosc
de iure, ale nie podlozysz sie de facto :)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-04-11 10:08:27
Autor: witek
Jacek_P wrote:
Tony napisal:
[ ciach ]

Absolutnie nie wyrazaj zgody.

jasne, lepiej poczekać aż dostanie się grzywnę do zapłacenia.

Mozesz sie zgodzic na zameldowanie
tymczasowe na okres zgodny z umowa wynajmu.

nikt sie go o zgodę nie będzie pytał.

[...]

krótko: pierd..lisz

Data: 2009-04-11 16:04:50
Autor: Jacek_P
witek napisal:
jasne, lepiej poczekać aż dostanie się grzywnę do zapłacenia.

Nawiazujac do twojego ponizszego komentarza: bredzisz.

> Mozesz sie zgodzic na zameldowanie
> tymczasowe na okres zgodny z umowa wynajmu.
nikt sie go o zgodę nie będzie pytał.

Bredzisz po raz kolejny. Jezeli umowa najmu jest na czas okreslony,
to lokator nie ma podstawy zglaszania meldunku na pobyt staly.

> [...]
> Lepiej dmuchaj na zimne. Przy tymczasowym zachowasz poprawnosc
> de iure, ale nie podlozysz sie de facto :)

Piszesz to patrzac w lustro? Zgadzam sie z toba. Bredzisz.
--
Bez pozdrowien,

Jacek

Data: 2009-04-11 11:20:41
Autor: witek
Jacek_P wrote:
witek napisal:
[...]

Bredzisz po raz kolejny.

Art. 8.

1. Osoba zameldowana na pobyt czasowy i przebywająca w tej samej miejscowości nieprzerwanie dłużej niż 2 miesiące jest obowiązana zameldować się na pobyt stały, chyba że zachodzą okoliczności wskazujące na to, iż pobyt ten nie utracił charakteru pobytu czasowego. Za okoliczności uzasadniające zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 2 miesiące uważa się w szczególności:

1) wykonywanie pracy poza miejscem pobytu stałego,

2) pobyt związany z kształceniem się, leczeniem, wypoczynkiem lub ze względów rodzinnych,

3) odbywanie czynnej służby wojskowej,

4) pobyt w zakładach karnych i poprawczych, aresztach śledczych, schroniskach dla nieletnich i zakładach wychowawczych.

2. Wątpliwości co do charakteru pobytu rozstrzyga właściwy organ gminy.

-- -- -- -- -- -- -- --

długość i charakter umowy najmu nie ma to żadnego znaczenia.
Liczą się okoliczności pobytu w danej miejscowości i o ile nie ma podstaw do przedłużenia zameldowania tymczasowego delikwent ma obowiązek zameldować się na pobyt stały.

Piszesz to patrzac w lustro? Zgadzam sie z toba. Bredzisz.

może bądź łaskaw zapoznać się z ustawą zanim coś jeszcze napiszesz.

Data: 2009-04-11 16:23:39
Autor: Jacek_P
Zameldowanie lokatora na stałe
witek napisal:
Bredzisz po raz kolejny.

Czy mozesz zmienic slownictwo na mniej wulgarne?
Moge z toba dyskutowac. Szkoda mi czasu na czytanie wyzwisk.

[...]
                      ^^^^^^^^^^^

Nie utracil, o ile umowa najmu jest na czas okreslony.

2. Wątpliwości co do charakteru pobytu rozstrzyga właściwy organ gminy.

Niech rozstrzygnie.
--
Jacek

Data: 2009-04-11 11:39:31
Autor: witek
Jacek_P wrote:
witek napisal:
Bredzisz po raz kolejny.

Czy mozesz zmienic slownictwo na mniej wulgarne?
Moge z toba dyskutowac. Szkoda mi czasu na czytanie wyzwisk.

Ja tylko przepisałem co sam napisałeś.

[...]

przeczytałeś punkty poniżej?
Liczy się charakter pobytu w danej miejscowości, czyli po co przyjechałeś, a nie na jak długo ma umowę najmu.

2. Wątpliwości co do charakteru pobytu rozstrzyga właściwy organ gminy.

Niech rozstrzygnie.

Ale nie ma co rozstrzygać. To nie w tą strone działą.

Gdyby delikwent przyszedł i powiedział, że chce się zameldować tymczasoowo na dwa lata, to  musi przedstawić okoliczności o tym, że dwuletni okres pobytu ma charakter tymczasowy. Jeśli przedstawione okoliczoności będą "nieoczywiste" to urząd rozstrzygnie czy przedstawione okolicznosci kwalifikują się do zameldowania na pobyt tymczasowy czy nie. I może zamledowania na pobyt tymczasowy odmówić wymagając zameldowania na pobyt stały.

Jeśli delikwent przychodzi z wnioskiem o zameldowanie na pobyt stały lub zamiany meldunku tymczasowego na stały to nie ma co rozstrzygać. Melduje na pobyt stały i koniec.

Koniec tematu bo tu naprawde nie ma o czym dyskutować.

Data: 2009-04-12 21:12:20
Autor: Andrzej Lawa
Jacek_P pisze:
Tony napisal:
[ ciach ]

Absolutnie nie wyrazaj zgody. Mozesz sie zgodzic na zameldowanie

ROTFL

Akurat ma co wyrażać :)

Zameldowanie lokatora na stałe