Zameldowanie na pobyt sta³y

Data: 2013-02-14 06:15:11
Autor: Kris
Zameldowanie na pobyt sta³y
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 10:19:07 UTC+1 u¿ytkownik cte napisa³:
I pytanie: jak powinno siê taki miszmasz rozwi±zaæ? Bo nawet nie wiem na jaki adres faktury teraz braæ. Wolno na adres budowy?

Powinienes sie zameldowac tam gdzie  faktycznie mieszkasz;)
Ale za³ó¿my ze pilnujesz budowy wiec tam z tego powodu mieszkasz- idz wiêc do urzedu i z³óz na pismie wniosek ¿e sie chcesz zameldowac na swojej budowie. Ew odmowy za¿adaj na pismie- i siê pewnie oka¿e ¿e Cie zamelduja;)
Ja mzameldowa³em sie na budowie w momencie gdy fundamenty mi robili chyba(albo ciut pó¼niej)

Zameldowanie na pobyt sta³y