Zameldowanie w mieszkaniu Matki

Data: 2009-07-16 14:41:43
Autor: TomaSz.
Zameldowanie w mieszkaniu Matki
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'pawel' Wpis z dnia 16-07-2009:

Witajcie, czy jest mozliwe zebym ja jako Syn byl zameldowany w mieszkaniu ktorego wlascicielem jest Matka ? ja jestem zgloszony na NIP w skarbowym ze tu mieszkam (zebym mogl NET odliczyc sobie) i w spoldzielni mieszkaniowej, ale zadnego prawa do lokalu nie mam, wszystko jest na Matke (prawo wlasnosci do lokalu). Zalatwia sie to w Urzedzie Miasta ? (konkretnie chodzi o Łódź) pozdrowionka.

A dlaczego masz wątpliwości?
Ciekawe gdzie by mieszkąły wszystkie nowonarodzone dzieci, które ma mają
prawa własności do lokali swoich rodziców.
W mieszkaniach komunalnych też są zameldowani ludzie, którzy nie są
właścicielami tych mieszkań.

--
TomaSz.

Zameldowanie w mieszkaniu Matki