Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?

Data: 2010-04-03 18:16:05
Autor: aro333
Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?
Ops przepraszam , teraz dopiero zobaczyłem dokładnie o jakim roczniku kolega my¶li. E12 nie wchodzi w grę  w takim razie.

Data: 2010-04-03 18:50:32
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?
Swego czasu bylem o rzut kamieniem od kupna E12, ale wyszlo ze kupilem E11.

Z kolei teraz zmieniac na E12? No mozna, ale slyszalem ze tam z instalacja LPG nie jest tak rozowo.

Troche mnie zmartwiles ze Fabia taka malutka, ale widze ze albo cos wykombinuje albo zostaje Octavia 2 ;-)

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?