Zamiana Focus I na Golf IV - Warto?

Data: 2009-03-09 13:46:52
Autor: omega_fan
Zamiana Focus I na Golf IV - Warto?
I teraz mam dylemat. Za swojego Focusa moze bym wzial 15.000 wiec
musialbym ok 10.000 dolozyc za samochod 2 lata mlodszy, z wiekszym
praktyczniejszym bagaznikiem, ale imho duzo "mniejszy" w srodku.
Obydwa samochody i moj FF i WV bez zadnych bajerow czyli bez elektryki
czy klimatyzacji.

Moim zdaniem zamiana całkowicie pozbawiona sensu.
Że w ogóle rozważasz kupno następnego auta bez klimatyzacji? nie mogę
tego zrozumieć. Dla mnie brak klimatyzacji to na starcie całkowita dyskwalifikacja
samochodu, jaki by on nie był wspaniały.

Zamiana Focus I na Golf IV - Warto?