Zamiana HDD na pojemniejszy.

Data: 2010-01-17 16:48:34
Autor: Thomas
Zamiana HDD na pojemniejszy.
Witam,

Szybkie pytanie.
Mam w systemie zainstalowane fizycznie dwa dyski twarde. Pierwszy systemowy (na sys i programy), drugi jako magazyn i na gry :). Zamierzam wymienic ten drugi na wiekszy. Czy jak podepne nowy i przekopiuje na niego wszystko z tego "magazynowego", a pozniej odlacze stary i pozostawie ten nowy (tak by mial a sama litere dysku - D:), to programy i gry (ktore byly zainstalowane) beda dzialay bez problemu??? Na logike wychodzi, ze powinny, ale chialbym miec 100% pewnosci.

Thomas

Data: 2010-01-17 16:50:08
Autor: Thomas

Użytkownik "Thomas" <angel_USUN_TO_@bci.pl> napisał w wiadomości news:hivbeq$p4m$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Acha. System to Win XP Pro.

Thomas

Data: 2010-01-17 17:17:16
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 17 Jan 2010 16:50:08 +0100, Thomas napisał(a):

ale chialbym miec 100% pewnosci.

Acha. System to Win XP Pro.

Tak, nie zapomnij tylko tego nowego sformatować :)
--
Jacek

Data: 2010-01-17 17:35:04
Autor: Agaton
Zamiana HDD na pojemniejszy.

Tak, nie zapomnij tylko tego nowego sformatować :)

oraz po usunięciu starego dysku zmienić literę nowego jako "D:"

Data: 2010-01-17 18:41:06
Autor: Karol Y
Zamiana HDD na pojemniejszy.
Tak, nie zapomnij tylko tego nowego sformatować :)

oraz po usunięciu starego dysku zmienić literę nowego jako "D:"

I będzie wszystko działać :-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-01-17 18:46:29
Autor: JoteR
Zamiana HDD na pojemniejszy.
"Karol Y" napisał:

I będzie wszystko działać :-)

Nie sądzę... ;->

"Acha. System to Win XP Pro."

JoteR

Data: 2010-01-17 21:11:36
Autor: Karol Y
Zamiana HDD na pojemniejszy.
I będzie wszystko działać :-)

Nie sądzę... ;->

"Acha. System to Win XP Pro."

Przy *tego* typu operacji zakładamy chyba, że pytający nie zrobi czegoś "nieprzewidzianego" po drodze... ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-01-17 21:25:40
Autor: JoteR
"Karol Y" napisał:

"Acha. System to Win XP Pro."

Przy *tego* typu operacji zakładamy chyba, że pytający nie zrobi czegoś "nieprzewidzianego" po drodze... ;-)

Broń Boże, ale wątek tak zaczął ociekać optymizmem, że dla równowagi postanowiłem dodać szczyptę pesymizmu ;-)
Otóż jeśli wątkotwórca napisał prawdę, *całą* prawdę i tylko prawdę, to ta operacja skończy się fiaskiem. Z tej przyczyny, dla której przytoczyłem i ująłem w cudzysłów cytat z drugiego postu.
Wiem, czepiamsię... ;-)

JoteR

Data: 2010-01-17 19:57:59
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sun, 17 Jan 2010 17:35:04 +0100, Agaton napisał(a):

oraz po usunięciu starego dysku zmienić literę nowego jako "D:"

sama się zmieni
--
Jacek

Data: 2010-01-17 21:40:58
Autor: qwerty
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10g6fgs2gidoq$.5hkagxcj52ad$.dlg@40tude.net...
Dnia Sun, 17 Jan 2010 17:35:04 +0100, Agaton napisał(a):

oraz po usunięciu starego dysku zmienić literę nowego jako "D:"

sama się zmieni

Czasami może nie przypisać nowej literki.

Data: 2010-01-17 21:41:17
Autor: qwerty
Użytkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hive7r$s30$1@news.onet.pl...
oraz po usunięciu starego dysku zmienić literę nowego jako "D:"

Dysku, czy partycji? :>

Data: 2010-01-18 12:18:55
Autor: Wiktor S.
[...]

Powinny. Nikt ci tu większej pewności nie da.
Aha, literka sama może nie wrócić na D:. Może będziesz musiał ręcznie przestawić.

--
Azarien

Zamiana HDD na pojemniejszy.