Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?

Data: 2009-02-21 18:09:56
Autor: Grzegorz
Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?
Witam.

Noszę się z zamiarem zmiany mojej skorupki na coś "sportowego" czyli najchętniej jakieś 2d coupe. Czy wg was jest to realna sprawa do zrobienia? Czy łatwiej sprzedać i kupić? Chodzi mi o to, żeby nie być bez auta, a pewnie zanim bym coś kupił to minie trochę czasu.
A może ktoś z was zna kogoś kto chce zamienić jakieś coupe na rodzinne autko?

He he - marzyciel ....

Ale najpierw wszystkim napisz, co to za Scorpio, model, przebieg, wyposażenie itd. Niektóre modele były hmmm, nieco psujące się. Daj linki do zdjęcia itd. Bez tego nie ma sensu takich ogłoszeń pisać.

Ale możesz trafić na hobbystę, to bardzo dobre auta były. Im starsze, tym lepsze.

A w ogóle Twoje nazwisko gdzieś jakbym już widział ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-02-22 12:35:30
Autor: Paweł Kulesza
Zamiana Scorpio na coś sportowego - realna?
> A w ogóle Twoje nazwisko gdzieś jakbym już widział ....

Hmmm być może - skąd jesteś?

Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?