Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?

Data: 2009-02-21 19:48:18
Autor: szwagier
Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?
Paweł Kulesza pisze:
Witam.
Noszę się z zamiarem zmiany mojej skorupki na coś "sportowego" czyli najchętniej jakieś 2d coupe. Czy wg was jest to realna sprawa do zrobienia? Czy łatwiej sprzedać i kupić? Chodzi mi o to, żeby nie być bez auta, a pewnie zanim bym coś kupił to minie trochę czasu.
A może ktoś z was zna kogoś kto chce zamienić jakieś coupe na rodzinne autko?
Pozdrawiam.
Zamien Scorpio na Scorpio Cosworth i bedziesz mial sportowe autko rodzinne mocniejsze niz niejedno coupe.

;)

szwagier

Data: 2009-02-21 22:02:28
Autor: Henio

Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości
Paweł Kulesza pisze:
> [...]
> autko?
> Pozdrawiam.

Zamien Scorpio na Scorpio Cosworth i bedziesz mial sportowe autko

a jak koniecznie chce mieć dwu drzwiowe, to na sierrę :)

Data: 2009-02-21 22:03:15
Autor: Henio

Użytkownik "Henio" <aaa@kkk.com> napisał w wiadomości

> [...]
> rodzinne mocniejsze niz niejedno coupe.
>
> ;)

a jak koniecznie chce mieć dwu drzwiowe, to na sierrę :)

dwudrzwiowe oczywiście ;-)

Data: 2009-02-21 22:39:02
Autor: Jacek Rudowski
Dnia 21.02.2009 Henio <aaa@kkk.com> napisał/a:
Zamien Scorpio na Scorpio Cosworth i bedziesz mial sportowe autko
rodzinne mocniejsze niz niejedno coupe.

;)

a jak koniecznie chce mieć dwu drzwiowe, to na sierrę :)

Sierra o ile mnie pamiec nie zawodzi jest jednak 3drzwiowym hatchbakiem.
I gdyby chcial celowac w Coswortha, to musialby troche sporo eciow peciow jeszcze dolozyc :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

Zamiana Scorpio na coś sportowego - r ealna?