Zamiana mieszkań

Data: 2011-05-16 23:00:06
Autor: Sebastian Biały
Zamiana mieszkań
On 2011-05-16 18:37, Janina Kozub wrote:
> czy ktoś może się orientuje czy istnieje możliwość zamiany mieszkania
> własnościowego z innym członkiem spółdzielni posiadającym mieszkanie
> lokatorskie ? Jesli tak to czy spółdzielnia może się nie zgodzić na taką
> zamianÄ™ ?

Zamienialem kilka lat temu (coś chyba koło 2004 r). Własność <-> "wklad lokatorski". W tej samej spółdzielni. Notariusz nie widział problemu, spółdzielnia nie widziała problemu. Więc da się. Ale nie wiem czy obecnie nie ma innych przepisów.

Data: 2011-05-17 19:16:41
Autor: ±æê³ñ
Zamiana mieszkañ
Dla notariusza to najprostsze (poza zmniejszon± o po³owê stawk±), bo i jedno i drugie to ograniczone prawo rzeczowe (przynajmniej do niedawna, ostatnio co¶ chyba wyskoczy³o z Kodeksu).
Tak czy inaczje trzeba bardzo dok³adnie spisaæ, jak i na kogo przechodz± wk³ady spó³dzielcze, udzia³y, fundusze, i jak piszesz tak¿e ciê¿ary i d³ugi.

Data: 2011-05-17 22:12:13
Autor: Janina Kozub
Zamiana mieszkań
W dniu 2011-05-17 21:16,  ąćęłń pisze:
Dla notariusza to najprostsze (poza zmniejszoną o połowę stawką), bo i jedno
i drugie to ograniczone prawo rzeczowe (przynajmniej do niedawna, ostatnio
coś chyba wyskoczyło z Kodeksu).
Tak czy inaczje trzeba bardzo dokładnie spisać, jak i na kogo przechodzą
wkłady spółdzielcze, udziały, fundusze, i jak piszesz także ciężary i długi.

O dziękuję, to pierwszy rzeczowy głos w tej sprawie.

Data: 2011-05-17 23:01:06
Autor: animka
Zamiana mieszkań
W dniu 2011-05-17 22:12, Janina Kozub pisze:
[...]

No i oczywiście iść do spółdzielni w tej sprawie zamiany mieszkania,

--
animka

Data: 2011-05-17 16:35:02
Autor: witek
Zamiana mieszkań
On 5/17/2011 4:01 PM, animka wrote:

No i oczywiście iść do spółdzielni w tej sprawie zamiany mieszkania,

a czekoladÄ… albo kawÄ…

Zamiana mieszkań