Zamiana numerow

Data: 2009-11-17 14:57:24
Autor: J.F.
Zamiana numerow

Czy w Erze jest mozliwa zamiana numerow ?
Mam dwie karty sim, dwie umowy, chcialby zamienic numery, z zachowaniem innych warunkow.

A u innych operatorow ?

--
J.

Data: 2009-11-17 15:35:09
Autor: Tomaszek
Zamiana numerow
J.F. pisze:
A u innych operatorow ?

W sieci minus - niemożliwe. Nawet nie chcą rozmawiać.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-17 16:53:18
Autor: Maciek
Zamiana numerow
Użytkownik "J.F."
Czy w Erze jest mozliwa zamiana numerow ?
Mam dwie karty sim, dwie umowy, chcialby zamienic numery, z zachowaniem innych warunkow.

A później jakiś niewinny zakupi tiktaka w kiosku i będzie się dziwił, że dostał jeden z tych - aktywnych - numerów. Nie kombinuj, proszę.
Chciałem przez to powiedzieć, że nawet jeśli Era zechce to zrobić, to nie obędzie się bez potknięć.

A u innych operatorow ?

I tu wychodzi szydło, czyli przewaga prepaid nad abo.
Masz 2 abo, korzystasz tylko z jednego ale ten numer ma kiepskie warunki w umowie. Moooże gdybyś aktywował kolejny numer i ponegocjował z tej okazji nad wszystkimi trzema... Ale to jak spirala długów.

U innych? Podejrzewam, że się nie da. Górę biorą zapewne jakieś tajemnicze plany marketingowe a pomóc może chyba tylko straszenie przeniesieniem numeru.

M.

Data: 2009-11-17 18:11:59
Autor: J.F.
Zamiana numerow
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdugtg$dk8$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "J.F."
[...]

Ale dlaczego mialoby sie cokolwiek potknac ? Oba numery sa w moim uzyciu.

Zmienic numer chyba zawsze mozna, aczkolwiek wtedy operator moze przydzielic nowy jaki mu pasuje.

A u innych operatorow ?
I tu wychodzi szydło, czyli przewaga prepaid nad abo.

Nic nie wychodzi. Tato malo gada i sklada na koncie, a mamie trzeba za czesto doladowywac :-)

U innych? Podejrzewam, że się nie da. Górę biorą zapewne jakieś tajemnicze plany marketingowe a pomóc może chyba tylko straszenie przeniesieniem numeru.

W Erze bardzo duzo sie nie da .. ale troche zal tych uskladanych zlotowek :-)
Kurcze, chyba przepisze oba do Playa i "przedzwonie".

J.

Zamiana numerow