Zamiana płyty głównej i Win7

Data: 2014-06-09 08:26:22
Autor: Andrzej Lawa
Zamiana płyty głównej i Win7
W dniu 09.06.2014 06:52, PeJot pisze:
Czołem. Czy jest szansa, że nie trzeba będzie instalować Win7, przy
zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i starszymi
chipsetami Nvidii i Intela.

Nie ta grupa.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-06-09 12:22:27
Autor: Jacek
Zamiana płyty głównej i Win7
Dnia Mon, 09 Jun 2014 08:26:22 +0200, Andrzej Lawa napisa³(a):

W dniu 09.06.2014 06:52, PeJot pisze:
Czo³em. Czy jest szansa, ¿e nie trzeba bêdzie instalowaæ Win7, przy
zamianie p³yty g³ównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
P45/ICH10 ) ? Kiedy¶ podobna sztuczka uda³a mi siê z Win XP i starszymi
chipsetami Nvidii i Intela.

Nie ta grupa.

A niby gdzie autor ma pisaæ? Na winnt?
A mo¿e tutaj ma napisaæ o wymianie p³yty, a na winnt, zapytaæ, czy windows
wstanie?

Data: 2014-06-09 13:09:47
Autor: Andrzej Lawa
Zamiana p³yty g³ównej i Win7
W dniu 09.06.2014 12:22, Jacek pisze:

Nie ta grupa.

A niby gdzie autor ma pisaæ? Na winnt?

Tak. To kwestia sterowników/j±dra windows wiêc tamta grupa jest w³a¶ciwa.

Ta grupa jest zasadniczo wy³±cznie o sprzêcie a nie o problemach ze sterownikami do niego.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-06-10 10:30:37
Autor: Jacek
Zamiana p³yty g³ównej i Win7
Dnia Mon, 09 Jun 2014 13:09:47 +0200, Andrzej Lawa napisa³(a):

[...]

Tak? Czyli problem, ¿e p³yta nie wstaje, to tutaj, czy na programowanie
(BIOSu)?
Pieprzysz, purysto grupowy.

Zamiana płyty głównej i Win7