Zamiast Bolka II, Jan Paweł II stanie przed katedrą

Data: 2009-06-22 18:37:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Zamiast Bolka II, Jan Paweł II stanie przed katedrą
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]
http://www.swidnica.blisko-daleko.pl/powiat/swidnica/1359-pomnikomania-swidnica.html

Jak ciemnogród to ciemnogród.

Ciesz się że nie masz pomnika "Zero Bolka" :-)

Dobro nie trwa przez całe życie.
  -- PrzysÅ‚owie suahili (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-22 09:42:10
Autor: boukun
Zamiast Bolka II, Jan Pawe³ II stanie przed kat edr±
On 22 Cze, 18:37, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> pisze:

> [...]
>http://www.swidnica.blisko-daleko.pl/powiat/swidnica/1359-pomnikomani...

> Jak ciemnogród to ciemnogród.

Ciesz siê ¿e nie masz pomnika "Zero Bolka" :-)

--
Andrzej Adam Filip

A mi to lata.... Nie za moje, tylko moherów.

boukun

Zamiast Bolka II, Jan Paweł II stanie przed katedrą