Zamiast Manta DVD 060

Data: 2012-07-26 21:49:53
Autor: Robert
Zamiast Manta DVD 060
Hej!
Od jakichś 2 lat mam 'prześwietny' odtwarzacz z tytułu, czyli Mantę DVD-060.
Nie był to dobry zakup, ale jakoś się sprawował... Kupiłem za grosze, to i żalu nie ma...
Bez problemu odtwarzał sporo plików z napisami SRT przez USB (pendrive), co było często używane.
Z Wi-Fi już gorzej - przewijanie i pauza to działania, które doprowadzały do wzrostu ciśnienia :/
Do komunikacji używałem PS3 Media Server, dzięki któremu hulało wszystko jako-tako...
Ale ewidentnie czas na zmianę. Pytanie: co kupić?

Chodzi mi o odtwarzacz (najlepiej nagrywarkę), która bez większych problemów będzie umiała odtworzyć po wi-fi większość popularnych formatów plików video z PL napisami (!), 'udostępnianych' z dysku komputera.
Nie bardzo mam ochotę na kombinacje z kablami czy podpinanie dysku - podstawowy warunek to bardzo dobre działanie po wi-fi.
Mam sporą kolekcję filmów (org) DVD, ale to chyba nie warte zaznaczania: sprzęt musi czytać płyty DVD.
Mile widziane czytanie 'nowości' typu blu-ray czy jakieś 3D, ale priorytetem nie są.
Najważniejsza jest bezproblemowość w komunikacji wi-fi z komputerem i odtwarzanie niemal zgodne z tym, co umie PC - czyli prawie wszystko ;-)
Nie wiem jakie są możliwości nagrywania programów z TV (kablówka Vectra), bo nigdy nie miałem nagrywarki i się tym nie bawiłem. Nie wiem, czy sprzęt musi mieć swój wewn. dysk twardy, czy miałby po wi-fi umieć zapisywać coś na dysku komputera. Nie czytałem 'nowinek' i nie ukrywam, że liczę na Wasze podpowiedzi :-) Fajna byłaby możliwość zdefiniowania, że "ten konkretny program"  ma się nagrać; na dysku komputera lub na dysku nagrywarki. Lub na płycie DVD. Ten akapit jest jako "fajnie było by". Nie jako "musi być".

Najbardziej zależy mi na bezproblemowym odtwarzaniu plików z komputera.

Co moglibyście polecić uwzględniając powyższe widzimisię?
Budżet... hmmm... nie siedzę w temacie, ale jeśli jest jakiś "cudowny" sprzęt, to dam nawet 1k zł. :-) no chyba, że to za mało...

Z góry dzięki za propozycje

Zamiast Manta DVD 060