Zamiast "damy radę" nie damy rady.

Data: 2018-05-19 23:18:52
Autor: stevep
Zamiast "damy radę" nie damy rady.
# - No, nie daliśmy rady - tak w RMF FM były wiceminister obrony Bartosz Kownacki podsumował wysiłki MON w sprawie zakupu śmigłowców.
Gdy jesienią 2016 r. rząd PiS zerwał kontrakt zawarty przez poprzedników z francuskim Airbusem na dostawę 50 śmigłowców Caracal, szef Kownackiego Antoni Macierewicz zapewniał, że kupi ich więcej i zrobi to szybciej i taniej.
Jednak w ubiegłym tygodniu w Sejmie wiceminister obrony Wojciech Skurkiewicz przyznał, że nie będzie zakupu śmigłowców wielozadaniowych. Zapewniał, że zacznie się postępowanie dotyczące zakupu czterech śmigłowców morskich do zwalczania okrętów podwodnych. Nie wiadomo, czy będą kupowane śmigłowce dla sił specjalnych. MON deklaruje chęć remontu przestarzałych Mi-8, Mi-17 oraz morskich śmigłowców Mi-14 i sprawdza, czy uda się wydłużyć ich resurs (czas używania) o kolejnych dziesięć lat. Także kwota na program śmigłowcowy została zmniejszona z 7,2 do 4,7 mld zł.

Porozumienie zawarte przez rząd PO-PSL opiewało na 13,5 mld zł. Francuzi mieli wybudować linię produkcyjną w Łodzi. Początek dostaw planowano na 2018 r. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75398,23419492,pis-polegl-na-smiglowcach-dla-armii.html

--
stevep

Data: 2018-05-20 03:02:04
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Zamiast "damy radę" nie damy rady.
Czemu pisiorstwo nie drąży tematu taśm Kalisz-Stolcman?

https://youtu.be/hMNp0BOC0Xw?t=2m1s gdzie mówią o wałkach w MON?
Czemu pisiorstwo nie drąży tematu płk.Przybyła który mówił o wałkach w MON?
Czy to oznacza "wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy waszych"?

Zamiast "damy radę" nie damy rady.