Zamiast dzwonka[?]

Data: 2010-12-18 13:53:06
Autor:
Zamiast dzwonka[?]
Palik <palik@TNIJktowie.pl> napisał(a):
A może macie jakieś patenty na inny rodzaj sygnalizacji, bardziej "przyjazdnej" ?
Odgłos paszczowy: "przepraszam" a potem "dziękuję".

Bartek

Data: 2010-12-18 15:21:27
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zamiast dzwonka[?]
bosman_maly.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Palik <palik@TNIJktowie.pl> napisał(a):
A może macie jakieś patenty na inny rodzaj sygnalizacji, bardziej "przyjazdnej" ?
Odgłos paszczowy: "przepraszam" a potem "dziękuję".

O cholera! Ja też tak robię, jak mi sie zdarzy podjechać gdzieś po chodniku :-) Skuteczność niezwykła!

Seco

Data: 2010-12-18 16:42:03
Autor: Wojtek M.
Zamiast dzwonka[?]

A może macie jakieś patenty na inny
rodzaj sygnalizacji, bardziej "przyjazdnej" ?
Odgłos paszczowy: "przepraszam" a potem "dziękuję".

Bartek

też tak robię i działa doskonale.
Przypomniało mi się jak kiedyś mój kolega po mieście śmigał z zamontowaną taką trąbką jak mają kibice...

Data: 2010-12-18 16:51:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zamiast dzwonka[?]
Wojtek M., Sat, 18 Dec 2010 16:42:03 +0100, pl.rec.rowery:
Przypomniało mi się jak kiedyś mój kolega po mieście śmigał z zamontowaną taką trąbką jak mają kibice...

AirZound? Świetnie działa na drogach dla rowerów, sprawdzałem. Szczególnie
na spacerowiczów-muzykantów, którzy Twojego "przepraszam" nie usłyszą.
Ustawia też kierowców próbujących wymusić pierwszeństwo oraz załatwia
sprawę większości psów (mój pies, na przykład, miał AZ w głębokim
poważaniu, tak jak ma klakson samochodu).

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-18 08:46:38
Autor: tadek
Zamiast dzwonka[?]
On 18 Gru, 16:51, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

sprawę większości psów (mój pies, na przykład, miał AZ w głębokim
poważaniu, tak jak ma klakson samochodu).

Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarczą.
GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Najpierw jeden
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | A potem kilkanaście drugich.

dołóż jeszcze grupki spacerujące po ścieżce rowerowej które na dźwięk
dzwonka rozchodzą się tak aby zablokować całą ścieżkę. Kibicówka
znakomicie udrażnia ścieżkę

Data: 2010-12-19 16:30:08
Autor: Dariusz K. Ładziak
Zamiast dzwonka[?]
Użytkownik Wojtek M. napisał:

[...]

Przez taką trąbkę kolega widelec nagłym hamowaniem wygiął - bo trąbnął na wyprzedzanego dziadka. No to mu się dziadzio ślicznie w poprzek grogi wyłożył z wrażenia. Innym razem babulinka zeskoczyła ze składaka słysząc tę trąbę i zwiała do rowu - a składaczek pojechał dalej sam...
I uwaga - nie należy tą trąbką trąbić na "przytulnych" kierowców - ich pierwszym skojarzeniem na ten dźwięk jest "duża ciężarówa z lewej" i odruchowo odbijają w prawo - a nie jest to to co rowerzysta by chciał osiągnąć. Sprawdzone.

--
Darek

Zamiast dzwonka[?]