Zamiast kopa - kasa!

Data: 2017-12-12 17:43:53
Autor: Totalna Opozycja
Zamiast kopa - kasa!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22770864,ministrowie-dostana-wysokie-odprawy-za-dymisje-choc-zostali.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Za poniedziałkową rekonstrukcją rządu kryje się pewien szczegół. Wszyscy ministrowie rządu Beaty Szydło, mimo że ostatecznie pozostali na stanowiskach, zostali najpierw zdymisjonowani. A zgodnie z prawem, jak dymisja, to i odprawa."

Komuniści i złodzieje!!!!

CL

Data: 2017-12-12 18:17:25
Autor: Presidente de San Escobar
Zamiast kopa - kasa!
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> napisał(-a):

[...]

Wiesz jaki uszczerbek na zdrowiu ponieśli w ostatnich dniach??? Ten stres ich
wykańcza :DDDDDD

Oni są bardziej zestresowani niż codziennie dymani grupowe Trefne Zenki
:DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-12 19:39:42
Autor: boukun
Zamiast kopa - kasa!
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> Wrote in message:
[...]

Nie bardzo chcę mi się w to wierzyć to byłby jawny przekręt e skok
 na polską kasę i tylko po to cała ta hucpa
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-13 08:10:37
Autor: Totalna Opozycja
Zamiast kopa - kasa!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:p0p7pd$dn1$1gioia.aioe.org...
[...]

Naiwni boukun jesteście jak dziecko w smoleńskiej mgle. Teraz dostali odprawy, a w styczniu dostaną jeszcze raz po kolejnej "rekonstrukcji" rządu.

CL

Data: 2017-12-12 19:43:34
Autor: A. Filip
Zamiast kopa - kasa!
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> pisze:
[...]

Wymiana premiera Tuska na premier Kopacz jak Tusk rzucił Polskę
wyjeżdżając na saksy była tańsza?
Ilu PelOwców wyrobiło sobie prezydenckie emerytury będąc "przez pięć
minut" PO prezydenta jak PO prezydenta Komorowski zmieniał się w
prezydenta Komorowskiego?

Data: 2017-12-12 20:39:36
Autor: boukun
Zamiast kopa - kasa!
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> Wrote in message:
[...]

-- A. Filip

Co ma piernik do wiatraka? Tusk w tym samym dniu został ponownie
 zaprzysiężony na premiera? Przecież odprawa jak rozumiem jest dla
 kogoś kto jest odprawiony a nie dla kogoś kto de facto zajmuje
 swoją funkcję nadal. Poza tym tych dwóch pierwszych zamieniło się
 tylko miejscami, też skubnęli za to odprawę?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-13 08:13:21
Autor: Totalna Opozycja
Zamiast kopa - kasa!
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+prepok96df-hcc2@wp.eu...
[...]

Tema dotyczy nowego/starego rządu PiS, a nie Tuska. Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON (c) J.Kaczyński na drzewo!

CL

Zamiast kopa - kasa!