Zamiast kopa - kasa!

Data: 2017-12-12 19:39:42
Autor: boukun
Zamiast kopa - kasa!
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> Wrote in message:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22770864,ministrowie-dostana-wysokie-odprawy-za-dymisje-choc-zostali.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Za poniedziałkową rekonstrukcją rządu kryje się pewien szczegół. Wszyscy ministrowie rządu Beaty Szydło, mimo że ostatecznie pozostali na stanowiskach, zostali najpierw zdymisjonowani. A zgodnie z prawem, jak dymisja, to i odprawa."

Komuniści i złodzieje!!!!

CL

Nie bardzo chcę mi się w to wierzyć to byłby jawny przekręt e skok
 na polską kasę i tylko po to cała ta hucpa
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-13 08:10:37
Autor: Totalna Opozycja
Zamiast kopa - kasa!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:p0p7pd$dn1$1gioia.aioe.org...
[...]

Naiwni boukun jesteście jak dziecko w smoleńskiej mgle. Teraz dostali odprawy, a w styczniu dostaną jeszcze raz po kolejnej "rekonstrukcji" rządu.

CL

Zamiast kopa - kasa!