Zamiast szpitala - kościół

Data: 2010-04-05 23:25:38
Autor: Grzegorz Z.
Zamiast szpitala - kościół
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7727879,Wola_Justowska__Kosciol_zamiast_operacji_.html

Data: 2010-04-06 02:16:52
Autor: McGonigle
Zamiast szpitala - kościół... A sa nawet lepsze metody...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:ov3o1w2nkhr4.bi3jz3b2wx50$.dlg40tude.net...
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7727879,Wola_Justowska__Kosciol_zamiast_operacji_.html

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Obrazy Putina i Miedwiediewa w szpitalu.
Pomagają zdrowieć? [ZDJĘCIA]
W jednym z petersburskich szpitali pojawiła się seria obrazów
przedstawiających pojedynki szachowe między premierem
Władimirem Putinem a prezydentem Dmitrijem Miedwiediwem.
Media spierają się co do szczegółów i sensu całego przedsięwzięcia,
ale zdjęcia obrazów i tak robią karierę w rosyjskim internecie. >

http://serwisy.gazeta.pl/nltLink?u=BGg&l=70712380257eeb

Data: 2010-04-06 07:39:07
Autor: karwanjestkretynem
Zamiast szpitala - kościół

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7727879,Wola_Justowska__Kosciol_zamiast_operacji_.html

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Po co komu szpital, jak są "uchowni" leczący dotykiem ;-)

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 260 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-06 08:13:34
Autor: Sławomir Śnieg
Zamiast szpitala - kościół

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hpehh1$akb$1news.onet.pl...

> [...]

"przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego
pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dobre słowo uczciwego kapłana jest jak najlepszy balsam dla chorej duszy i
ciała.
Nie powinno zastępowac fachowego leczenia farmakologicznego, a jedynie go
uzupełniać.
A i  tak o życiu i śmierci decyduje Bóg Wszechmogący.

Sławomir Snieg

Data: 2010-04-06 08:21:47
Autor: karwanjestkretynem
Zamiast szpitala - kościół

Użytkownik "Sławomir Śnieg" <slawomirsnieg@onet.pl> napisał

Dobre słowo uczciwego kapłana ...

Jak odróżnic uczciwego od nieuczciwego?

Artur Borubar

Data: 2010-04-06 09:37:50
Autor: Sławomir Śnieg
Zamiast szpitala - kościół

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hpejts$fmd$1news.onet.pl...

> [...]

"przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego
pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesli ktos ma szerszy kontakt z kapłanami to sam to szybko wyczuje.
A na czole nikt tego nie ma napisane.
Uzyłem tego słowa w nieco innym znaczeniu.
Uczciwy to taki, ktory dobrze spełnia swoja rolę pasterza nie czekajac
nagrody od smiertelnych, a jedynie od Boga.
Kapłan szpitalny musi być cierpliwy i czuły na specyficzne duchowe potrzeby
chorego.

Sławoimr Śnieg

Data: 2010-04-06 13:31:58
Autor: jadrys
Zamiast szpitala - kościół
W dniu 2010-04-06 09:37, Sławomir Śnieg pisze:
[...]

Czysta utopia. Równie dobrze mógłbyś oczekiwać pojawienia się nieprzekupnych polityków dbających o interesy swoich wyborców.

Data: 2010-04-06 14:20:37
Autor: Grzegorz Z.
Zamiast szpitala - kościół
leczący dotykiem ;-)

Zwłaszcza ze specjalizacją w kierunku pediatrii.

ROTFL!!!

Data: 2010-04-06 14:28:49
Autor: karwanjestkretynem
Zamiast szpitala - kościół

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icaf6fdcex9g.10evdyivk6d2g$.dlg40tude.net...
leczący dotykiem ;-)

Zwłaszcza ze specjalizacją w kierunku pediatrii.

ROTFL!!!

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Pediatrii, urologii ze szczególnym uwzględnieniem proktologii.

Artur Borubar

Data: 2010-04-06 14:43:02
Autor: cyc
Zamiast szpitala - kościół

[...]

Nie ma wiekszego lajdactwa niz targowanie sie co ma na publicznej ziemi powstac , szpital , czy kosciol !!.
Nie wiem jakie jest stanowisko miejscowych ksiezy w tej sprawie bo nic na ten temat nie napisano w artykule ale jesli podbijaja bebenek a najpewniej , znajac ich mentalnosc , tak sie dzieje , to  przyklad ten powinien byc przestroga dla wladz i dl;a tych koltunow , ktorzy nie sa wstanie wyobrazic sobie do czego zdolny jest pleban !. Po trupach do celu .
Obrzydzeniem napawaja mnie takie postawy , rowniez postawy tych rzadzacych , ktorzy dla prywaty a wiec ambonowego wsparcia w przyszlych wyborach frymarcza narodowym i publicznym dobrem , rozdajac be zpamieci to co nie jest ich wlasnoscia .

cyc

Data: 2010-04-06 10:58:33
Autor: J-23
Zamiast szpitala - kościół
On 5 Kwi, 23:25, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7727879,Wola_Justowska__Koscio...

w kosciele bedzie mozna pomodlic sie o zdrowko

J-23 itede..

Zamiast szpitala - kościół