Zamienię TV...

Data: 2009-10-30 00:18:34
Autor: CeSaR
Zamienię TV...
Tylko na jaki?
Teraz jest regza 42x3030 - jest OK ale zmalała jakoś :)
Wymagania - ma być większy czyli 46 cali minimum, 52 to chyba max.
Ma być 100Hz albo i więcej ale nie marketingowo tylko działająco.
Może nie mieć głośników - to mnie akurat nie interesuje bo i tak gra ampli. Może nie mieć PiP.
W Philipsie podoba mi sie ambilight, w Sony gwarancja na 5 lat. Samsung mnie jakoś nie przekonuje ale nie potrafię tego uzasadnić :-)
Tośka służy do TV C+, PS3 i BR.
Cena powiedzmy do 7kpln choć nie ukrywam, że im mniej tym przyjemniej :-) Poradzicie coś?
dzięki

Data: 2009-10-30 13:43:26
Autor: Skylla
Zamienię TV...
[...]
Proponuję poczytać http://hdtv.com.pl/forum/
Tam jest praktycznie komplet informacji.
S.

Data: 2009-10-30 19:24:58
Autor: nom
Zamienię TV...

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:hcd7sa$bgq$1news.onet.pl...
Tylko na jaki?
Panasonic na panelu neoPDP, tylko kto się z Tobą zamienia na Toshibę? ;-)

Data: 2009-10-30 22:13:08
Autor: CeSaR
Zamienię TV...
Panasonic na panelu neoPDP, tylko kto się z Tobą zamienia na Toshibę? ;-)

W to że się taki frajer znajdzie to nawet i ja nie wierzę :-)

Tośka za tanie pieniądze pójdzie do ludzi. No chyba że nikt się w niej nie zakocha....

Data: 2009-12-08 21:13:37
Autor: glang
Zamienię TV...
Tylko na jaki?
Wymagania - ma być większy czyli 46 cali minimum, 52 to chyba max.
Ma być 100Hz albo i więcej ale nie marketingowo tylko działająco.
Może nie mieć głośników - to mnie akurat nie interesuje bo i tak gra ampli.

ja bym stawiał na Sharpa. Spełnia Twoje wymagania
pzdr
GL

Zamienię TV...