[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3

Data: 2009-10-27 14:04:15
Autor: nzwei
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
Witam, jestem posiadaczem 360ki Arcade (lepszego wydania 175 W)+dysk twardy 20GB +dwa pady +kierownica Logitech Drive FX + kolekcja gier (szczegóły podam jak ktoś będzie zainteresowany).Konsola ma gwarancję do grudnia 2010 roku. Konsola nigdy nie była naprawiana, nie sprawiała problemów. Nie jest zarejestrowana w M$ więc jak ktoś będzie chciał będzie mógł to zrobić na siebie. Stan wizualny oceniam na idealny. Jeden pad jest jak po normalny użytkowaniu, jeden jak nowy ( używany sporadycznie może ze dwa razy - jeszcze na gwarancji). Chce to wymienić na konsolę PS3. Spodziewam się minimum 30 dniowej gwarancji rozruchowej (chyba, że konsola ma jeszcze gwarancje producenta). Konsola musi być nienaprawiana wcześniej i działająca bezawaryjnie. Fajnie by było jak by miała dwa Pady i jakieś gry (do dogadania).
Zanim zacznie się dyskusja: "czemu?", podam powód. Bardzo dużo moich znajomych ma PS3 i chce z nimi grać bardziej niż mieć X'a ( a będzie mi go szkoda bo bardzo lubię tą konsolę ). Najlepiej było by gdyby zainteresowany był ze Słupska i okolic, nie trzeba by było korzystać z usług poczty (a paczki były by spore).

Data: 2009-10-27 14:17:29
Autor: Katanka
nzwei wrote:

[...]

Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest tą "prowadzącą" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-10-27 14:33:40
Autor: Marcin Gardeła
Katanka wrote:
Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym
kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest tą
"prowadzącą" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

Ojtam

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-27 14:39:39
Autor: Bartłomiej Kowal
Katanka wrote:
Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest tą "prowadzącą" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

<prowokacja> Jest popularne, tylko my gramy, a iksboksowcy nie wiedzieć czemu kłócą się na grupie. </prowokacja>

BTW, przecież napisał, że wśród znajomych przeważają PS3owcy.

Bartek

Data: 2009-10-27 14:42:24
Autor: Katanka
Bartłomiej Kowal wrote:
Katanka wrote:
[...]

Hehe, ja pisałem o grupie prgk :) Bo np. na Poly jest mniej-więcej po równo :)

Data: 2009-10-27 18:38:43
Autor: kiszony
Dnia 2009-10-27 14:42, Katanka napisał (a):
  ja pisałem o grupie prgk :) Bo np. na Poly jest mniej-więcej po
rĂłwno :)

Ja niedługo zasilę szeregi. Póki co nadrabiam zaległości na PS2 i PSP. :>

--
kiszony

Data: 2009-10-27 18:47:53
Autor: Katanka
kiszony wrote:
[...]

Ekstra :) Serce się raduje, jak młodzież dookoptuje ;)

Data: 2009-10-27 20:06:20
Autor: nzwei
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
Nie wiem o co wam chodzi. Xbox jest naprawdę fajny. Wszystko zależy co kto lubi. Ja akurat w strzelanki sobie lubię popykać, a pad do PS3 pozostawia w moim przekonaniu wiele do życzenia pod tym względem. Szkoda ze nie mam kasy, bo pewnie miał bym obie konsole, ale niestety taki jest life.

Data: 2009-10-27 20:39:24
Autor: kiszony
Dnia 2009-10-27 20:06, nzwei napisał (a):
[...]

Czy ktoś mówi, że nie jest? Co do padów ten od klocka jest rewelacyjny (używam go na PC) ale i dualshock jest wygodny. Póki co z rewelacyjnego pada rezygnyję na rzecz blueraya, braku ROD-ów czy czegoś tam i Uncharted. Ale i zakup Xa jest za pewne kwestią czasu;)

--
kiszony

Data: 2009-10-28 01:38:49
Autor: Bartłomiej Kowal
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 27 Paź, 20:39, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:

[...]

Pierwszą część chętnie Ci pożyczę; na drugą szukam czasu (i
pieniędzy).

Ale i zakup Xa jest za pewne kwestią czasu;)

kiszony.... *zapewne*...
;>

BTW, tego Twojego posta nie widać na serwerze gazety. Poprzedni (z
18.38 27 października) jest.

Bartek

Data: 2009-10-28 16:13:28
Autor: kiszony
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Dnia 2009-10-28 09:38, Bartłomiej Kowal napisał (a):

Pierwszą część chętnie Ci pożyczę; na drugą szukam czasu (i
pieniędzy).

Będę się starał nabyć w komplecie od razu ale w razie niemca zapukam w skrzynkę mailową. ;)

Ale i zakup Xa jest za pewne kwestią czasu;)

kiszony.... *zapewne*...
;>

Sorks, to zapewne przez jakąś dysfunkcję;)

BTW, tego Twojego posta nie widać na serwerze gazety. Poprzedni (z
18.38 27 paĹşdziernika) jest.

Dziwność

--
kiszony

Data: 2009-10-28 12:26:25
Autor: Terror
On Tue, 27 Oct 2009 20:06:20 +0100, nzwei <nzwei@o2.pl> wrote:

[...]
Ja kupiłem obie konsole i zastanawiam się jak można było zrobic triggery  wygięte w przeciwną stronę niż "klasyczny" spust.
Pomijam już fakt, że np. w Uncharted z defaultu strzał i przymierzenie  odbywa się nie triggerami a klawiszami nad nimi. Poracha.

Zresztą - kazda konsola ma plusy i minusy i fanbojowska wojna nigdy się  nie skończy

--
Terror | B12 | X360 - T3rror PL | PS3 - T3rror_EU | PSP | GG: 52182 |  t3rror.eu

Data: 2009-10-28 19:22:34
Autor: Moltisanti
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "Bartłomiej Kowal" :

<prowokacja> Jest popularne, tylko my gramy, a iksboksowcy nie wiedzieć czemu kłócą się na grupie. </prowokacja>

Mam od lat odmienne wrazenie, zawsze to wlasciciele
playstation kojarzyli mi sie z banda napalonych dzieciakow
na przeroznych forach, za to ci od xbox`ow  wydaja sie bardziej
dojrzali i dorosli, zawsze wydawalo by sie ze ciezko bylo
przetlumaczyc tym ktorzy playstation kojarza z jedyna sluszna
konsola ze jest jakas alternatywa na rynku chociazby w postaci X`a.

Zawsze mialem 2 konsole, ale juz za pierwszego x`a
poczulem ze ktos w koncu pomyslal o doroslych graczach,
bez tych wszystkich cukierkowatych gierek, ale  glownie
oczywiscie najwazniejsze pozytwne odczucie
za sprawa swietnego "balona" - cos co w koncu lezy u doroslego
faceta normalnie w rekach.

PS3 bez swojego pada jest rewelacyjna konsola,
ale ja nie potrafie na tym grac w zadne gry jezdzone,
zabija cala przyjemnosc, na padzie od X`a - odwrotnie.
Wolabym juz wyjaca PS3 ale w koncu z nowym padem.

Co do Uncharted 2 - bo ten tytul jak widze dla niektorych graficznie
bije wszystko co sie ukazalo na konsole.
Jezeli ta gra wizualnie jest szczytem graficznym obecnych
konsol jak to pieja niektorzy, to ja nie moge sie juz doczekac
nastepnej generacji.

Moltisanti

Data: 2009-11-03 17:16:25
Autor: Uzytkownik
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co
szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest tą "prowadzącą" i bycie w opozycji
nie jest popularne ;)

Rowniez bylbym jednym ze szczesliwych posiadaczy PS3, gdyby nie
sentymentalny belkot jakiegos szatana, ktory niechybnie sklonil mnie
do zakupu Wii. Do dzisiaj rwie wlosy na sama mysl, ze zamiast
doswiadczac szczekoopadu przy Uncharted 2 zostalem skazany na rozkrok
miedzy pseudo innowacja a grafika z GCN. Damn you Nintendo!!!!

Katanka, ale jesli zechcesz nabyc moje Wii, to na nastepny dzien juz
bede na PSN :)

--
Uzyt.

Data: 2009-11-04 07:12:12
Autor: Katanka
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Uzytkownik wrote:

Katanka, ale jesli zechcesz nabyc moje Wii, to na nastepny dzien juz
bede na PSN :)

Już mam :) Podaj swój ID, to dodam Cię do friendsów :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-11-08 20:10:26
Autor: gctechs
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Dnia 04-11-2009 o 02:16:25 Uzytkownik <jajeden@googlemail.com> napisał(a):

[...]

O jaaa...... :)
Jak milo poczytac, gdy ktos madrze pisze :).

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-10-29 12:21:42
Autor: nzwei
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
Daje akcji czas do końca tygodnia, jak nikt się ni zgłosi zostaje przy X'ie. Poczekają znajomi do końca roku aż kupie PS'a, a rozstawanie sie z serią Forza i (imo) lepszymi padami chyba było by zbyt bolesne :D. Nic na siłę. Jak ktoś się zastanawia to radzę się pospieszyć w poniedziałek koniec akcji.

Data: 2009-10-29 14:32:46
Autor: Czezare
nzwei pisze:
[...]

Ja bym w obliczu bliskiej premiery Modern Warfare 2 wogole nie rozwazal pozbycia sie xboxa, no chyba ze nie lubisz tej gry i na nia nie czekasz.Wlasnie glownie ze wzgledu na to co wyzej napisales tj zdecydowanie lepszego pada do tego typu gry...

Pozdr
Czezare

Data: 2009-10-29 16:59:41
Autor: nzwei
[...]

Szczerze mówiąc trafiłeś w samo sedno. A MW jest kozackie i nie mogę się doczekać MW2 :)

Data: 2009-10-29 17:43:41
Autor: SimonX
Dnia 29-10-2009 o 14:32:46 Czezare <czezare1@onet.eu> napisał(a):

nzwei pisze:
[...]

juz byscie przestali, ilez mozna to samo
pady sa ok, znam kolege co nasluchal sie takich bzdetow, potem zagral w  koncu w CoD'a na PS3 i stwierdzili ze nie wie o co cały krzyk - nie ma az  takiej roznicy, jakby niektorzy chcieli

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-10-29 17:50:26
Autor: Katanka
SimonX wrote:

[...]

Ten kolega był na zlocie u mnie ostatnio i zaraz potwierdzi ;)

Data: 2009-10-29 18:21:35
Autor: Terror
On Thu, 29 Oct 2009 17:50:26 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:

SimonX wrote:

[...]

Tia.. słyszałem. Diobeu, do raportu!!

--
Terror | B12 | X360 - T3rror PL | PS3 - T3rror_EU | PSP | GG: 52182 |  t3rror.eu

Data: 2009-10-29 21:57:55
Autor: Marcin Gardeła
Terror wrote:
[...]

Ja tam nic nie wiem :)
NIe no serio, multi w cod5 które łyknąłem u Katanki nie rózniło się dla mnie po tych kilkunastu minutach od męczonego przeze mnie od paru miesięcy cod4 (mówię o multi). Tak samo się wbijało w mecz, tak samo bywało, że "host ended game" itd. A pad? Hmmm, Xboxowy lepiej leży mi w dłoni ale PS3 ma jeden IMHO plus o którym nikt nie pisze: rozpoczęcie wychylania gałki nie stawia takiego oporu jak w padzie M$, przez co wydawało mi się, że łatwiej precyzyjnie wycelować, oczywiście mogło mi się zdawać, mówię, to było kilkanaście minut, w Xie jest jakby wyczuwalny martwy punkt, gdzie nic się nie dzieje, zaraz potem duży opór żeby z tego punktu wyjść a potem już stały opór do samego końca, w PS3 jest znikomy martwy punkt i bardzo mały opór jednakowy od samego początku do końca.
Jendo jest pewne - w dłoni z całą pewnością lepiej leży mi pad M$ i to o kilka klas ponad Dualem, czuć na pierwszy rzut dłoni te niewygodne wycięcia i jakieś takie, nie wiem jak to nazwać, nieprzystępność dla dłoni.
Jednak myślę, że po kilku godzinach przestałoby się narzekać, w końcu to tylko przyzwyczajenie.
Reasumując: obie konsole są takie same, ta w czymś jest lepsza, a druga w czymś innym. Jakby mi ktoś zagwarantował, że kupię PS3 o niezawodności pierwszego Xboxa to bym się nie zastanawiał w przypadku ew. odpukać roda, ale teraz nie jestem już taki pewien.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-29 18:16:27
Autor: nzwei
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
Widzisz, nie kumasz, tu chodzi o to, że jak mam wybór to wybieram pad do X'a. A cały temat jest właśnie o takim wyborze (Koledzy z PS3 > lepszy pad). Jak bym MUSIAŁ używać pada do PS3, to bym nie narzekał, w końcu są w nim wszystkie przyciski co trzeba :D.
A tak poza tym, to pad jest kwestią bardzo subiektywną, jedni lubią wystające triggery X'a w FPS'ach innym utrudniać będą granie w Tekkena i nie ma się co o to zabijać na grupie.Peace & Play On people.

Data: 2009-10-29 22:40:16
Autor: Moltisanti
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "SimonX" :

juz byscie przestali, ilez mozna to samo

A ilez mozna czytac jaki to x360 wadliwy, szumiacy i podniecac
sie jak dziecko jedyna "sluszna" konsola jaka jest PS3.
Czytac jakies bzdury o platnych live jakby to mialo jakiekolwiek
znaczenie, o BR gdzie wiekszosc nie wie jak wykorzystac jego walory
siedzac przy 32" itp, itd.
Pady to w sumie 3,4 watek a tamtych dziesiatki.

pady sa ok, znam kolege co nasluchal sie takich bzdetow, potem zagral w  koncu w CoD'a na PS3 i stwierdzili ze nie wie o co cały krzyk - nie ma az  takiej roznicy, jakby niektorzy chcieli

Jest roznica kolosalna jezeli chodzi o gry jezdzone i generalnie wiele innych
gier, wielu znajomych jest tego samego zdania, jeden gral od lat
na pc padem od x360 i po zakupie PS3 tez zyje i sie cieszy ale jest
zwyczajnie niezadowolony, jest to fakt do ktorego
mozna sie przyzwyczaic i z tym zyc a nawet sie cieszyc, ale co
z tego, do brzydkiej kobiety tez mozna sie przyzwyczaic i wmawiac
wszystkim ze jest za to  piekna wewnetrznie.
Oczywiscie dla takich gier jak chociazby Tekken dual jest duzo lepszy
i nikt tego nie kwestionuje.

Moltisanti

Data: 2009-11-04 01:51:44
Autor: neuro
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 29 Paź, 22:40, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

[...]

    Pieprzenie w bambus. Grałem przez kilka długich lat na padzie z
PS2 (ergonomia obu dualszoków jest niemal identyczna)
i jakoś nic mi w nim nie przeszkadzało. Odkąd mam X360 też do niego
przywykłem i gram.
Jeśli ktoś jest fanem wyścigówek to i tak kupuje kierownice, bo granie
w tego typu gry na padzie to takie samo lizanie przez szybę, jak
granie w flightsimy
bez joya z przepustnicą.
Tak naprawdę podstawoa róznica w obu konsolach to exclusivy. Kto
twierdzi inaczej ma nierówno pod sufitem :p

p.

P.S. Sam kupię PS3 po ukazaniu się pewnych ważnych dla mnie tytułów
(LAst Guardian, Heavy Rain, etc.) Póki co nie widzę sensu.
Brak mi Wipeouta, ale jakoś to przeboleję ;]

Data: 2009-11-05 18:26:36
Autor: Moltisanti
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "neuro":

   Pieprzenie w bambus. Grałem przez kilka długich lat na padzie z
PS2 (ergonomia obu dualszoków jest niemal identyczna)

No i? A co to ma do rzeczy.

i jakoś nic mi w nim nie przeszkadzało. Odkąd mam X360 też do niego
przywykłem i gram.

No i? Kogo to ze sie przyzwyczailes, tez z tym zyje uzywam dwoch padow
i swiat sie nie konczy.

Jeśli ktoś jest fanem wyścigówek to i tak kupuje kierownice,

Kierownice i co? To wszystko mistrzu? Do czego chcesz
ja przykrecic jak juz taki realistyczny chcesz byc,
bo rozumiem ze nie do biurka siedzac na biurowym fotelu,
przed jakims mikro 32" lcd?

bo granie
w tego typu gry na padzie to takie samo lizanie przez szybę, jak
granie w flightsimy
bez joya z przepustnicą.

Pierdzielisz jak potluczony, jestem fanem wyscigow ale nie musze
wyciagac kierownicy, stelarza i zasiadac w kubelkowym fotelu
na srodku pokoju przed 100" ekranem, aby poczuc wielka frajde z jazdy
uzywajac tez pada z niewatpliwie chociazby (bardzo istotne jak dla mnie)
lepszymi triggerami.
Aby grac relaksacyjnie nie trzeba odrazu ubierac kombinezon i kask.

Tak naprawdę podstawoa róznica w obu konsolach to exclusivy. Kto
twierdzi inaczej ma nierówno pod sufitem :p

Jedna z najwazniejszych roznic i nikt tego nie kwestionuje, co logiczne
ale jakim trzeba byc mongolem aby uzywac takiego stwierdzenia
jako argumentu w tej konkretnej dyskusji.

Moltisanti

Data: 2009-11-06 07:04:07
Autor: neuro
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 5 Lis, 18:26, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

Jedna z najwazniejszych roznic i nikt tego nie kwestionuje, co logiczne
ale jakim trzeba byc mongolem aby uzywac takiego stwierdzenia
jako argumentu w tej konkretnej dyskusji.>

    Czy ty jesteś normalny aby? Naćpałeś się, napiłeś, czy może ine
potrafisz zwyczajnie podążaćza tokiem dyskusji?
Przeczytaj mój post i post przedpiścy. Potem jeszcze raz. I jeszcze
raz. Może wtedy znjadziesz jakieś skojarzenia, choć po tym steku
bzdurnych
"odpowiedzi" które powyżej nastukałeś, szczerze w to wątpię.
Po co w ogóle piszesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?

n.
P.S. 14 lat i pryszcze na gębie? Tak sądzę...

Data: 2009-11-07 01:00:23
Autor: Cezar
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Użytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisał w wiadomości news:bdfd3b74-1492-4f30-9f6e-3712a097b328d21g2000yqn.googlegroups.com...
On 5 Lis, 18:26, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

Po co w ogóle piszesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?

Ciiii... To spec i guru jest... A tak w ogóle to po co z KFa wyciągać...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-11-07 01:04:57
Autor: neuro
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 7 Lis, 01:00, "Cezar" <b...@blah.com> wrote:

Ciiii... To spec i guru jest... A tak w ogóle to po co z KFa wyciągać...

   Aa, to przepraszam ;]

pozdr,
p.

Data: 2009-11-07 14:07:46
Autor: Moltisanti
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "neuro" :

On 7 Lis, 01:00, "Cezar"  wrote:

Ciiii... To spec i guru jest... A tak w ogóle to po co z KFa wyciągać...

  Aa, to przepraszam ;]

Oj oj, zaczyna sie podpinanie i lizanie dupki, standart.

cezarku: padles jak zbity pies razem z innymi ze
swoim pdp i durnymi argumentami a raczej ich brakiem w temacie sprzetu,
a teraz rzniesz wyluzowanego kozaka. EOT

Moltisanti

Data: 2009-11-07 13:01:35
Autor: Moltisanti
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "neuro" :

[...]

Widac ze bez obrazania ciezko ci idzie.
Nacpac to sie mogl kochanek twojej matki jak cie robil.

Przeczytaj mój post i post przedpiścy.

...i taki przybleda bedzie pisal czy ktos jest nornalny,
przeciez debilu mi odpisywales i cytowales, to co mam czytac, swoja wypowiedz?

Po co w ogóle piszesz, skoro nie masz nic do powiedzenia?

Ja wyraznie napisalem co imho jest nie tak. Nie trzeba sie z tym zgadzac.
A co ty zrobiles wczesniej i teraz?
Czlowieku przeciez ty masz schizofrenie, zostaw te swoje urzekajace
historie jak to sie przyzwyczailes do pada i o jedynym slusznym kontrolerze w postaci
kierownicy, a na koncu napisz cos konstruktywnego.

P.S. 14 lat i pryszcze na gębie? Tak sądzę...

Tak wygladala twoja matka jak cie rodzila? Tak sadze...

Moltisanti

Data: 2009-11-07 07:17:02
Autor: neuro
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 7 Lis, 13:01, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:

> ale jakim trzeba byc mongolem aby uzywac takiego stwierdzenia
Widac ze bez obrazania ciezko ci idzie.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    O, to to dobre. W kontekście reszty:

[...]

   No trzeba było tak od razu, trollu, zamiast udawać, że nie jesteś
analfabetą. Welcome to KF.

n.

Data: 2009-11-07 17:38:40
Autor: Moltisanti
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "neuro" :

Kur... stary ale jestes manipulant ze az smieszny :)

Obrazasz mnie jako pierwszy a nastepnie przerzucasz wine
na kogos bo nie pozostal ci dluzny? LOL,

Twoje kwiatki:

Czy ty jesteś normalny aby?
Naćpałeś się, napiłeś
P.S. 14 lat i pryszcze na gębie? Tak sądzę...

Nie pozostalem ci dluzny, ale jak nie bylo argumentu to dalej niema,
malo ze cos ci sie popieprzylo bo nie nie wiesz komu odpowiadales,
to jeszcze pyszczysz jak nastolatek.

Kto twierdzi inaczej ma nierówno pod sufitem

To ostatnio okresla cala twoja zalosna osobe.

Moltisanti

[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3