[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3

Data: 2009-10-27 14:17:29
Autor: Katanka
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
nzwei wrote:

Jeden pad jest jak po normalny użytkowaniu, jeden jak nowy ( używany
sporadycznie może ze dwa razy - jeszcze na gwarancji). Chce to
wymienić na konsolę PS3. Spodziewam się minimum 30 dniowej gwarancji
rozruchowej (chyba, że konsola ma jeszcze gwarancje producenta).
Konsola musi być nienaprawiana wcze¶niej i działaj±ca bezawaryjnie.
Fajnie by było jak by miała dwa Pady i jakie¶ gry (do dogadania).
Zanim zacznie się dyskusja: "czemu?",

Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest t± "prowadz±c±" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-10-27 14:33:40
Autor: Marcin Gardeła
Katanka wrote:
Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym
kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest t±
"prowadz±c±" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

Ojtam

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-10-27 14:39:39
Autor: Bartłomiej Kowal
Katanka wrote:
Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest t± "prowadz±c±" i bycie w opozycji nie jest popularne ;)

<prowokacja> Jest popularne, tylko my gramy, a iksboksowcy nie wiedzieć czemu kłóc± się na grupie. </prowokacja>

BTW, przecież napisał, że w¶ród znajomych przeważaj± PS3owcy.

Bartek

Data: 2009-10-27 14:42:24
Autor: Katanka
Bartłomiej Kowal wrote:
Katanka wrote:
[...]

Hehe, ja pisałem o grupie prgk :) Bo np. na Poly jest mniej-więcej po równo :)

Data: 2009-10-27 18:38:43
Autor: kiszony
[SPAM] ZamieniÄ™ Xboxa 360 na PS3
Dnia 2009-10-27 14:42, Katanka napisał (a):
  ja pisaĹ‚em o grupie prgk :) Bo np. na Poly jest mniej-wiÄ™cej po
rĂłwno :)

Ja niedługo zasilę szeregi. Póki co nadrabiam zaległości na PS2 i PSP. :>

--
kiszony

Data: 2009-10-27 18:47:53
Autor: Katanka
kiszony wrote:
[...]

Ekstra :) Serce się raduje, jak młodzież dookoptuje ;)

Data: 2009-10-27 20:06:20
Autor: nzwei
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3
Nie wiem o co wam chodzi. Xbox jest naprawdę fajny. Wszystko zależy co kto lubi. Ja akurat w strzelanki sobie lubię popykać, a pad do PS3 pozostawia w moim przekonaniu wiele do życzenia pod tym względem. Szkoda ze nie mam kasy, bo pewnie miał bym obie konsole, ale niestety taki jest life.

Data: 2009-10-27 20:39:24
Autor: kiszony
Dnia 2009-10-27 20:06, nzwei napisał (a):
[...]

Czy ktoĹ› mĂłwi, ĹĽe nie jest? Co do padĂłw ten od klocka jest rewelacyjny (uĹĽywam go na PC) ale i dualshock jest wygodny. PĂłki co z rewelacyjnego pada rezygnyjÄ™ na rzecz blueraya, braku ROD-Ăłw czy czegoĹ› tam i Uncharted. Ale i zakup Xa jest za pewne kwestiÄ… czasu;)

--
kiszony

Data: 2009-10-28 01:38:49
Autor: Bartłomiej Kowal
Zamienię Xboxa 360 na PS3
On 27 PaĽ, 20:39, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:

Czy kto¶ mówi, że nie jest? Co do padów ten od klocka jest rewelacyjny
(używam go na PC) ale i dualshock jest wygodny. Póki co z rewelacyjnego
pada rezygnyję na rzecz blueraya, braku ROD-ów czy czego¶ tam i
Uncharted.

Pierwsz± czę¶ć chętnie Ci pożyczę; na drug± szukam czasu (i
pieniędzy).

Ale i zakup Xa jest za pewne kwesti± czasu;)

kiszony.... *zapewne*...
;>

BTW, tego Twojego posta nie widać na serwerze gazety. Poprzedni (z
18.38 27 paĽdziernika) jest.

Bartek

Data: 2009-10-28 16:13:28
Autor: kiszony
ZamieniÄ™ Xboxa 360 na PS3
Dnia 2009-10-28 09:38, Bartłomiej Kowal napisał (a):

Pierwszą część chętnie Ci pożyczę; na drugą szukam czasu (i
pieniędzy).

Będę się starał nabyć w komplecie od razu ale w razie niemca zapukam w skrzynkę mailową. ;)

Ale i zakup Xa jest za pewne kwestiÄ… czasu;)

kiszony.... *zapewne*...
;>

Sorks, to zapewne przez jakÄ…Ĺ› dysfunkcjÄ™;)

BTW, tego Twojego posta nie widać na serwerze gazety. Poprzedni (z
18.38 27 paĹşdziernika) jest.

Dziwność

--
kiszony

Data: 2009-10-28 12:26:25
Autor: Terror
On Tue, 27 Oct 2009 20:06:20 +0100, nzwei <nzwei@o2.pl> wrote:

[...]
Ja kupiłem obie konsole i zastanawiam się jak można było zrobic triggery  wygięte w przeciwn± stronę niż "klasyczny" spust.
Pomijam już fakt, że np. w Uncharted z defaultu strzał i przymierzenie  odbywa się nie triggerami a klawiszami nad nimi. Poracha.

Zreszt± - kazda konsola ma plusy i minusy i fanbojowska wojna nigdy się  nie skończy

--
Terror | B12 | X360 - T3rror PL | PS3 - T3rror_EU | PSP | GG: 52182 |  t3rror.eu

Data: 2009-10-28 19:22:34
Autor: Moltisanti
[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3

Użytkownik "Bartłomiej Kowal" :

<prowokacja> Jest popularne, tylko my gramy, a iksboksowcy nie wiedzieć czemu kłóc± się na grupie. </prowokacja>

Mam od lat odmienne wrazenie, zawsze to wlasciciele
playstation kojarzyli mi sie z banda napalonych dzieciakow
na przeroznych forach, za to ci od xbox`ow  wydaja sie bardziej
dojrzali i dorosli, zawsze wydawalo by sie ze ciezko bylo
przetlumaczyc tym ktorzy playstation kojarza z jedyna sluszna
konsola ze jest jakas alternatywa na rynku chociazby w postaci X`a.

Zawsze mialem 2 konsole, ale juz za pierwszego x`a
poczulem ze ktos w koncu pomyslal o doroslych graczach,
bez tych wszystkich cukierkowatych gierek, ale  glownie
oczywiscie najwazniejsze pozytwne odczucie
za sprawa swietnego "balona" - cos co w koncu lezy u doroslego
faceta normalnie w rekach.

PS3 bez swojego pada jest rewelacyjna konsola,
ale ja nie potrafie na tym grac w zadne gry jezdzone,
zabija cala przyjemnosc, na padzie od X`a - odwrotnie.
Wolabym juz wyjaca PS3 ale w koncu z nowym padem.

Co do Uncharted 2 - bo ten tytul jak widze dla niektorych graficznie
bije wszystko co sie ukazalo na konsole.
Jezeli ta gra wizualnie jest szczytem graficznym obecnych
konsol jak to pieja niektorzy, to ja nie moge sie juz doczekac
nastepnej generacji.

Moltisanti

Data: 2009-11-03 17:16:25
Autor: Uzytkownik
Zamienię Xboxa 360 na PS3

Nie ma znaczenia "czemu", najważniejsze, że idziesz w dobrym kierunku za co
szacun, bo jak wiesz, na grupie to X360 jest t± "prowadz±c±" i bycie w opozycji
nie jest popularne ;)

Rowniez bylbym jednym ze szczesliwych posiadaczy PS3, gdyby nie
sentymentalny belkot jakiegos szatana, ktory niechybnie sklonil mnie
do zakupu Wii. Do dzisiaj rwie wlosy na sama mysl, ze zamiast
doswiadczac szczekoopadu przy Uncharted 2 zostalem skazany na rozkrok
miedzy pseudo innowacja a grafika z GCN. Damn you Nintendo!!!!

Katanka, ale jesli zechcesz nabyc moje Wii, to na nastepny dzien juz
bede na PSN :)

--
Uzyt.

Data: 2009-11-04 07:12:12
Autor: Katanka
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Uzytkownik wrote:

Katanka, ale jesli zechcesz nabyc moje Wii, to na nastepny dzien juz
bede na PSN :)

Już mam :) Podaj swój ID, to dodam Cię do friendsów :)

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-11-08 20:10:26
Autor: gctechs
Zamienię Xboxa 360 na PS3
Dnia 04-11-2009 o 02:16:25 Uzytkownik <jajeden@googlemail.com> napisał(a):

[...]

O jaaa...... :)
Jak milo poczytac, gdy ktos madrze pisze :).

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

[SPAM] Zamienię Xboxa 360 na PS3