Zamienione ciala...

Data: 2012-09-25 07:02:47
Autor: Tzva Adonai
Zamienione ciala...
Teresa W.-P. i Anna Suwnicowa...

http://bi.gazeta.pl/im/8/7779/z7779298X.jpg
http://files.gadu-gadu.pl/anna-walentynowicz-d4062a4b53ab9b3a2ce2d454399605acf3f8659a.jpg

Nawet gdy byly zywe, to latwo bylo je ze soba pomylic.. Widocznie twarz Teresy wykrzywila sie na skutek uderzenia, stad uderzajace podobienstwo...

Data: 2012-09-25 16:49:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:56a7d772-0c0a-40db-8cad-0c2a29568323googlegroups.com...
[...]

Rodzina rozpoznala. Nastapila pomylka, szczególnie jesli nazwiska byly pisane nie cyrylica. Ale PiS ma teraz paliwo, które wykorzysta do ostatniego atomu.
Teraz dopiero zacznie sie taniec z grobami, czy tez na grobach.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-25 16:48:36
Autor: Marek Woydak
Zamienione ciala...
Dnia Tue, 25 Sep 2012 16:49:39 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Bedą jaja kiedy okaże się, że na Wawelu spoczywa jakiś koleś w ruskim
szynelu!

MW

Data: 2012-09-25 17:02:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:12kn670ynb67u.1fbp7xupbdxpq$.dlg40tude.net...
[...]

Chyba nie. Może tylko nogi są innego kolesia?

Data: 2012-09-25 17:05:05
Autor: Marek Woydak
Zamienione ciala...
Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:02:54 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Z tego co mówił Jarosław Kaczyński wynika, że "ten w trumnie to nie jest
mój brat". Marię rozpoznano po obrączce, Lecha po znamieniu czy tatuazu na
przedramieniu. Jeżeli tak to na Wawelu może spoczywać nawet ruski kontroler
z lotniska w Smoleńsku. Jeżeli okaże się, że tak to dlaczego Jarosław brał
udział w tej farsie? Dlaczego nie protestował, nie żądał otwarcia trumien
brata i bratowej? Jeżelim wiedział powinien zwrócić ten mln pl wydane na
państwowy wystawny pochówek!!!

MW

Data: 2012-09-26 14:05:02
Autor: Grzegorz Z.
Zamienione ciala...
Marek Woydak napisał:

Jeżeli tak to na Wawelu może spoczywać nawet ruski kontroler
z lotniska w Smoleńsku.

ROTFL!

--
Bierzcie i liżcie z niego wszyscy

Data: 2012-09-25 17:05:23
Autor: boukun
Zamienione ciala...

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:5061c485$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jedni i drudzy maja paliwo, bo to jest szopka wspólna POPiSu...

boukun

Data: 2012-09-26 18:43:47
Autor: Trybun
Zamienione ciala...
W dniu 2012-09-25 16:02, Tzva Adonai pisze:
[...]

No i czego chcesz? Przecie podobieństwo jest duże.

Data: 2012-09-27 07:48:39
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu wtorek, 25 września 2012 16:02:47 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Od tego sa ustalone procedury i specjalisci.
Wystarczylo zarzadzic, aby ich zatrudnic i procedur dochowac.

Data: 2012-09-27 17:14:15
Autor: u2
Zamienione ciala...
W dniu 2012-09-27 16:48, Marek pisze:
Od tego sa ustalone procedury i specjalisci.
Wystarczylo zarzadzic, aby ich zatrudnic i procedur dochowac.

No wiesz, niejaka Ewa Kopacz twierdzila, ze polscy patomorfolodzy
pracowali ramie w ramie z ruskimi specami i dochowali wszelkiej
starannosci w sekcjach zwlok. Podobnie twierdzila ze ruscy przekopali
metr pod miejscem zamachu, tak byli staranni.

Data: 2012-09-27 17:23:46
Autor: Przemysław M.
Zamienione ciala...
Dnia Thu, 27 Sep 2012 17:14:15 +0200, u2 napisaů(a):

[...]

Ty byú zrobiů to lepiej? --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-09-27 17:27:04
Autor: Przemysław M.
Zamienione ciala...
Dnia Thu, 27 Sep 2012 07:48:39 -0700 (PDT), Marek napisaů(a):

W dniu wtorek, 25 wrzeúnia 2012 16:02:47 UTC+2 uýytkownik Tzva Adonai napisaů:
[...]

Tak konkretnie to na czym miaůo to polegaă? Wiesz ile czasu trwaůoby
"dochowanie" procedur? Wiekszoúă ciaů byůa bez gůów, czysta jatka.
Pamietaj, ýe byů kwiecień. Trumny przyleciaůy do kraju zaspawane (zgodnie z
procedurŕ!). Waůćsa maiů racjć, trzeba byůo pochowaă ich we wspólnym
grobie. Wszystkich.

Data: 2012-09-28 08:47:59
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu czwartek, 27 września 2012 17:26:56 UTC+2 użytkownik Przemysław M. napisał:
Dnia Thu, 27 Sep 2012 07:48:39 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

> Wystarczylo zarzadzic, aby ich zatrudnic i procedur dochowac.

Tak konkretnie to na czym miało to polegać? Wiesz ile czasu trwałoby

"dochowanie" procedur? Wiekszość ciał była bez głów, czysta jatka.

Pamietaj, że był kwiecień. Trumny przyleciały do kraju zaspawane (zgodnie z

procedurą!). Wałęsa maił rację, trzeba było pochować ich we wspólnym

grobie. Wszystkich.

--
Ale sobie autorytet znalazles...zwlaszcza w tej sprawie.

Ja nie znam tych procedur, ale wyobrazam sobie, ze jak policja znajduje zwloki po 6 miesiacach lezenia w wodzie, lub blocie, i jakos potrafia stwierdzic tozsamosc denata, to dopasowanie szczatkow do listy pasazerow, nie powinno sprawiac trudnosci. Tym bardziej, ze sa krewni, chetni do wspolpracy.

Trzeba bylo, po stwierdzeniu, ze Rosjanie sie nieszczegolnie staraja, przywiezc wszystko do Polski i rozpoczac od nowa, zamiast mydlic ludziom oczy, ze wszystko jest ok, ze nie ma pomylek i ze ziemia byla przekopywana - tfu !

Data: 2012-09-28 17:53:39
Autor: u2
Zamienione ciala...
W dniu 2012-09-28 17:47, Marek pisze:
[...]

W dodatku kopaczowa zostala za te ordynarne klamstwa awansowana.

Data: 2012-09-29 08:21:34
Autor: Marek Woydak
Zamienione ciala...
Dnia Fri, 28 Sep 2012 17:53:39 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Takiś mądry to dlaczego nie poleciałeś 10 kwietnia do Smoleńska by pomóc
jej w ściąganiu resztek flaków z otaczających brzózek? Dlaczego Antoś
Macierewicz galopem zapierdalał do Warszawy zamiast zbierać resztki być
może należace do swego szefa? Dlaczego nie przesiał ziemi by odnaleźć
drogocenne brakujące szczątki? Przypomnę ci oszołomie, że Marię rozpoznano
po obrączce, a Lecha rozpoznał Jarosław po bliźnie na przedramieniu.
Przypomnę ci durniu, że na 96 ciał tylko 15 było w miarę w jednym kawałku i
miały twarze. Reszta była tak zdeformowana i w tylu częsciach, że nikt nie
był pewien do kogo należą. PiS-owskiw chamy, zamiast dziękować kobiecie, że
zajęła się rodzinami w tym tak tragicznym czasie to opluwacie ją? Dlaczego
durnie nie poleciliście do Smoleńska czy Moskwy i tam grzebiąc w resztkach
zsiniałych ciał nie pomagaliście poskładać ich do kupy? Potraficie jedynie
jątrzyć za dobroć odpłacając prymitywnym chamstwem. Brzydzę się takimi
kanaliami.

MW

MW

Data: 2012-09-29 12:26:13
Autor: Przemysław M.
Zamienione ciala...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 08:21:34 +0200, Marek Woydak napisał(a):

[...]

Oni tak wszyscy. Nie potrafią nic zrobić jedynie potrafią ciągle narzekać.
Ciagle im źle. Razwietka, wojny, powstania, komuna, ruscy, wermacht,
cykliści i cholera wie jeszczo kto. Ten umęczony naród w moherach zasługuje
przecież na coś lepszego od losu, a tu figa. Jesień idzie, wykopki się
zaczęły. Zobaczymy czy wykopią kartofla?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-28 18:19:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:6b83d272-8f6e-47f2-bd87-1b7d3ea38c69googlegroups.com...
> [...]

Trzeba bylo, po stwierdzeniu, ze Rosjanie sie nieszczegolnie staraja, przywiezc wszystko do Polski i rozpoczac od nowa, zamiast mydlic ludziom oczy, ze wszystko jest ok, ze nie ma pomylek i ze ziemia byla przekopywana - tfu !

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Kto to stwierdził i w jaki sposób?
Zginęło 96 ludzi. Dymi kilka rodzin.
Pierwsze 3 ekshumacje potwierdziły toższamość pochowanych.
Następne dwie: zamienione zwłoki. Powód: błąd rodzin rozpoznających.
Coś jeszcze?

Data: 2012-09-29 08:24:09
Autor: Marek Woydak
Zamienione ciala...
Dnia Fri, 28 Sep 2012 08:47:59 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Najwyraźniej nie masz pojęcia jakie są procedury przy identyfikacji zwłok.
Wątpliwości, że zwłoki mogą należeć do innej osoby są rozwiązywane w prosty
sposób. Cmentarz i NN. Tak to wygląda.

MW

Data: 2012-09-29 05:16:49
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu sobota, 29 września 2012 08:24:11 UTC+2 użytkownik Marek Woydak napisał:

> [...]

Wątpliwości, że zwłoki mogą należeć do innej osoby są rozwiązywane w prosty

Duren z ciebie.
Jakos w innych krajach potrafia przeprowadzic badania genetyczne ( wystarczy jedna komorka ) szczatkow wielkosci piesci...

Wielu chcialo jechac - nie slyszales, ze patolodzy zglaszali sie do wyjazdu....?
Jeden nawet przyjechal ( juz pozniej) z Ameryki, to go na cmentarz nie wpuscili.

Dno, bagno, bezradnosc. Taki mamy rzad.

Data: 2012-09-29 14:24:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:6602ceee-547d-4a3c-9db7-532dcf0ab546googlegroups.com...
> [...]

Jeden nawet przyjechal ( juz pozniej) z Ameryki, to go na cmentarz nie wpuscili.

===============================

Merkel ci się nie podoba? Ciekawe!
I ustaw se w końcu przeglądarkę.

Data: 2012-09-29 05:51:33
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu sobota, 29 września 2012 14:25:07 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
U�ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:6602ceee-547d-4a3c-9db7-532dcf0ab546googlegroups.com...

W dniu sobota, 29 wrze�nia 2012 08:24:11 UTC+2 u�ytkownik Marek Woydak napisa�:

> [...]

Jeden nawet przyjechal ( juz pozniej) z Ameryki, to go na cmentarz nie wpuscili.

==============================> Merkel ci siďż˝ nie podoba? Ciekawe!

I ustaw se w ko�cu przegl�dark�.

-- Donald Tusk - "wola�bym si� nie urodzi�, ni� na grobach zmar�ych budowa� swoj� karier� polityczn�".

Sam sobie ustaw - ja widze jakies hieroglify w twoich postach...

Data: 2012-09-29 15:21:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:65c44691-8502-45c5-b62a-fcd6d4cf3a17googlegroups.com...
[...]

napisaďż˝:
Merkel ci siďż˝ nie podoba? Ciekawe!

I ustaw se w ko�cu przegl�dark�.

-- Donald Tusk - "wola�bym si� nie urodzi�, ni� na grobach zmar�ych budowa�

swojďż˝ karierďż˝ politycznďż˝".

Sam sobie ustaw - ja widze jakies hieroglify w twoich postach...

No właśnie! A inni mają czytelne moje posty. I nie tylko to. Twoje odpowiedzi rozpierdalają cytowane posty, że szlag człowieka trafia.
Moje ustawienia:

Data: 2012-09-29 06:29:09
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu sobota, 29 września 2012 15:21:14 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

No właśnie! A inni mają czytelne moje posty. I nie tylko to. Twoje odpowiedzi rozpierdalają cytowane posty, że szlag człowieka trafia.

 format=flowed;

 charset="iso-8859-2";

 reply-type=original

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

A gdzie to sie ustawia ?

Data: 2012-09-29 15:46:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Zamienione ciala...

napisał:

> [...]

 reply-type=original

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować

=================================

Nie wiem. Ja posługuję się tym, co był łaskawy dać mi wujek Gates.
Ale dla chcącego nic trudnego. Z pewnością w necie znajdziesz wiele opisów poprawnego ustawienia twojego czytnika. Google twoim przyjacielem.
Wiem tyle, że OE nie cytuje poprawnie twojego pisania. Brakuje znaczków "<". Ale jak nie zapominam, to odkreślam tak jak powyżej.

Data: 2012-09-29 18:21:42
Autor: Marek Woydak
Zamienione ciala...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 05:16:49 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Nie taki dureń jak z ciebie. Kaczyński naciskał by ciała jak najpredzej
znalazły się w kraju. Naiwny jesteś sądząc, że ktoś bedzie badał DNA
tysięcy kawałków wiszących na okolicznych krzakach i utytłanych w
smoleńskim błocie. Dopasowuje się głowne fragmenty ciał, reszta jest
dorzucana do worków by zgadzała się mniej więcej waga. Tak to niestety
wygląda. Przypominam, że w miarę całe było 15 ciał, pozostali w setkach
kawałków. W wiekszości bez głów i kończyn. Tylko taki dureń jak ty chciałby
badać DNA każdego znalezionego fragmentu. To wszystko kosztuje. Tak,
KOSZTUJE. Dlaczego PiS nie zlecił Rosjanom wyselekcjonowanie resztek
zwolenników PiS? Nie mielibyście dziś problemu. MW

Data: 2012-09-29 11:14:40
Autor: Marek
Zamienione ciala...
W dniu sobota, 29 września 2012 18:21:43 UTC+2 użytkownik Marek Woydak napisał:

> [...]

KOSZTUJE. Dlaczego PiS nie zlecił Rosjanom wyselekcjonowanie resztek

zwolenników PiS? Nie mielibyście dziś problemu. MW

Dobry pomysl: trzeba bylo komuchow i POwcow w jednej skrzyni wyslac do Warszawy, a nad reszta rozpoczac nrmalne procedury.

Przy zwyklym wypadku kolejowym, albo w kopalni, natychmiast jada sie lansowac - premier z prezydentem. Muszą "czuwac" nad praca prokuratorow i sluzb ratowniczych.
W tym wypadku, lansowal sie Putin, wiec nie bylo miejsca dla Tuska...haaahaaa

Zamienione ciala...