Zamiennik AMD 5450/6450?

Data: 2017-06-18 00:54:46
Autor: Ktos i jeszcze cos
Zamiennik AMD 5450/6450?
Jaki jest odpowiednik modelu 5450/6450 w nowych seriach Radeonów? Chodzi  mi głównie o minimalne zużycie energii. Miałem 6450 i byłem zadowolony,  aczkolwiek karta nagle wyzionęła ducha i tyle się nią nacieszyłem. Mam  5450, aczkolwiek generowany obraz wideo, o ile jest ok i wspomaganie  sprzętowe działa jak powinno, to jakość jest jednak gorsza niż w 6450.  Obie karty umywają się do Intela, ale to nie o tym chciałem...

Karta wykorzystywana jest do DXVA w maszynie wirtualnej, więc ŻADNE NVidia  nie wchodzą w grę.

Ktokolwiek cokolwiek?

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

Zamiennik AMD 5450/6450?