Zamiennik haka do meridy matts

Data: 2010-04-06 19:42:45
Autor: kml
Zamiennik haka do meridy matts
W związku z dzisiejszy strzałem łańcucha naszło mnie na dokupienie zapasowego haka do meridy. Niestety jedyny, który znalazłem jest tutaj http://www.dobrerowery.com/product_info.php?products_id=3723 i kosztuje 75PLN...trochę nie bałdzo. Czy ktoś kojarzy taki hak, ale od innego producenta? Tak, wiem że można sobie spiłować dowolny hak etc. ale chciałbym mieć taki sam zapas.

Będę wdzięczny za sugestie :)

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-06 21:55:10
Autor: Niewe
kml pisze:
[...]

Jak potrzebowałem haka do Kony to dobrałem właśnie od Meridy, bo wydawał mi się tani. Oryginalny do Kony kosztował wtedy 150 :-)
Wiem... nie pomogłem.

Data: 2010-04-06 22:01:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zamiennik haka do meridy matts
kml bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Jak wieść niesie od mojego znajomego, który już wiele haków w Meridzie
Mattsie urwał/złamał/wykrzywił (ma na koncie takie osiągnięcie jak urwanie
haka na prostej drodze) ten sam hak możesz za 50zł kupić w Bike Atelier, a
w zamienniki się nie pchaj, bo są marne, vide:
http://fotoalbum-eu.s3.amazonaws.com/images1/200903/86040/236401/00000058.JPG (na górze zamiennik za 30zł, na dole oryginał z Mediry, wielokrotnie
prostowany).

Data: 2010-04-06 22:26:19
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:17q1jnzfxhxs9.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

Póki co to namierzyłem (z pomocą preclowicza :)) jeden zamiennik, który wygląda identycznie a kosztuje poniżej połowy tego co za "oryginał". Swoją drogą: przebitka na takim haku to dopiero musi być zasadzista! Niestety nie mam Bike Atelier pod ręką nigdzie. Mój obecny hak żyje choć wydaje się lekko krzywy zatem zamiennik będzie wystarczający.

Dzięki za cynk o BA - to się może przydać :)

Data: 2010-04-06 22:56:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Ten właśnie zamiennik za 30zł masz na zdjęciu w poprzednim poście, kumpel
twierdzi, że ten hak jest do dupy.
Ja mam BA pod ręką, jak chcesz to odezwij się na priv, dogadamy się w
kwestii zakupu i przesłania haka pocztą.

Data: 2010-04-07 06:41:11
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1vhve3g4k5de4.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Dzięki, odezwę się priv dzisiaj :)

Data: 2010-04-07 15:37:35
Autor: kml
[...]

Dzięki, udało mi sie dzisiaj kupić na miejscu. Wziąłem zamiennik z velo, ale w razie jak by co to będę miał w pamięci BA :)

Data: 2010-04-07 22:59:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Polecam się na przyszłość. Tzn, mam nadzieję, że nie trzeba będzie :-)

Data: 2010-04-06 23:21:29
Autor: kosik
[...]

To jest najpopularniejszy hak stosowany w rowerach. Można kupić w Velo za 17zł. Co do jakości sie nie wypowiadam ale dużo zależy od tego jak skrzywisz. Poza tym ja chyba raz w życiu zmieniałem hak w swoim rowerze, nie wiem jak Wy to robicie :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-04-07 06:18:40
Autor: kml

Użytkownik "kosik" <kosik77@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpg8ko$v7f$1news.onet.pl...

[...]

Eee... jesteś pewien, że 17 zeta a nie 30? Zapasowy hak po prostu trzeba mieć ze soba ponieważ http://tiny.pl/hgl5w - licho nie śpi. Niby z Kampinosu i pochodnych do domu daleko nie mam, ale raz dawałem z buta i to jest nudny spacer :)

Poza tym coś mi się wydaje, że mój jest lekko krzywy i zanim zacznę z nim walczyć to wolę mieć zapas.

Data: 2010-04-07 08:04:27
Autor:
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Niby z Kampinosu i pochodnych do domu daleko nie mam, ale raz dawałem z buta i to jest nudny spacer :)

no i należy dodać że komary jedzą żywcem :)

Data: 2010-04-07 12:01:51
Autor: T0M0
Zamiennik haka do meridy matts
Mnie jak dopadlo to licho na Litwie i ulamalem hak to musialem sie ratowac ekskluzywnym modelem bo nie bylo szans na kupienie haka http://picasaweb.google.com/tomek80superstar/PLLitwaOtwaLitwa010813082009Olympus#5373082419501630594 :)
a poten jeszcze support zmieliłem  ale na szczescie znalazlem jakies alivio czy deore jedna sztuka na 4 sklepy :)
--
T0M0

Data: 2010-04-07 12:50:32
Autor: Tomasso
Użytkownik "T0M0" napisał:
musialem sie ratowac ekskluzywnym modelem

Działał? Działał. I to najważniejsze.

Data: 2010-04-07 14:48:08
Autor: T0M0
Zamiennik haka do meridy matts
dzialał bardzo dobrze do konca wyjazdu i jescze chodzil po powrocie (ok 1000km) dopuki nie kupilem haka :)
i co najawzniejsze uratowal mi wyjazd:) ale dla pewnosci kupilem dwie sztuki gdyby mi sie w gluszy ten Saiguan rozlecial:)

T0M0

Data: 2010-04-07 14:35:33
Autor: cynamoon
> [...]

Eee... jesteś pewien, że 17 zeta a nie 30?

obaj macie rację...
17 zeta gdy poprosisz o hak np. do ramy accent tormenta,
30 zeta gdy zdecydujesz się na hak do ramy author vision z 2002 lub 2003 roku.
Oba są identyczne, sprawdzałem czy ten z połamanego authora pasuje do ramy accenta, którą niedawno kupiłem i wyszło że tak.
Ale dlaczego jest taka różnica w cenie to nie wiem, towar taki sam, dystrybutor ten sam hmm...
Marek

Data: 2010-04-07 15:38:54
Autor: kml

Użytkownik "cynamoon" <pulserWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000013ef.4bbc7c15newsgate.onet.pl...
> [...]

accenta, którą niedawno kupiłem i wyszło że tak.
Ale dlaczego jest taka różnica w cenie to nie wiem, towar taki sam, dystrybutor

Pewnie haki do accenta mają "własne" a do authora "cudze" :)

Data: 2010-04-07 08:15:02
Autor: solar
W dniu 2010-04-06 23:21, kosik pisze:

skrzywisz. Poza tym ja chyba raz w życiu zmieniałem hak w swoim rowerze,
nie wiem jak Wy to robicie :)

To nie my. To robi się samo w najmniej spodziewanym momencie. :)
Bez zapasu w plecaku w góry nie ruszam.

"Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej czarownicę z kotem. Leszek wziął do domu czarownicę, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2010-04-06 22:57:23
Autor: player
Zamiennik haka do meridy matts
Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:42:45 +0200, kml napisał(a):

Będę wdzięczny za sugestie :)

hey,
na moje oko to od signa (lub levela bo to to samo) powinien przypasić :)
Ja kiedys kupowalem w t-bikeu na ursynowie i 25pln placilem.

--
pozdro.
jay

Data: 2010-04-07 06:14:11
Autor: kml

Użytkownik "player" <bad-biker@NOSPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości news:76t53azx2idz$.ftvjeo39tttf$.dlg40tude.net...
[...]

Od krossa nie pasuje ;) Pasuje za to do poisona :D

Data: 2010-04-07 12:51:31
Autor: Tomasso
Użytkownik "kml" napisał:

Od krossa nie pasuje ;) Pasuje za to do poisona :D

Patrz... a na pierwszy rzut oka jest identyczny.

Data: 2010-04-07 13:38:15
Autor: kml

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpho3j$cd$2news.onet.pl...
Użytkownik "kml" napisał:

Od krossa nie pasuje ;) Pasuje za to do poisona :D

Patrz... a na pierwszy rzut oka jest identyczny.

Inaczej, te haki do krossa które ja miałem w ręku nie pasują. Byc może któryś pasuje :)

Data: 2010-04-07 05:12:24
Autor: Pr0NET
On Apr 6, 7:42 pm, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
[...]

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Kiedyś dorobiłem do GT u ślusarza ale to było w gospodarce niedoborów
jakieś 8 lat temu :d. Z tego samego miejsca kumpel miał mostek do BMXa.

Data: 2010-04-07 15:40:35
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hpfrt7$peu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ok, więc tak: do meridy matss 90 rocznik 2006 pasuje taki hak http://velo.pl/www/produkt/?m=0&pk=%&id=2414 , który jest sprzedawany przez Velo. W Warszawie można go kupić w Cyklopie w cenie 30 zeta ;)Pasuje idealnie ;]

Dzięki wszystkim za pomoc :)