Zamiennik haka do meridy matts

Data: 2010-04-07 15:40:35
Autor: kml
Zamiennik haka do meridy matts

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hpfrt7$peu$1inews.gazeta.pl...
W związku z dzisiejszy strzałem łańcucha naszło mnie na dokupienie zapasowego haka do meridy. Niestety jedyny, który znalazłem jest tutaj http://www.dobrerowery.com/product_info.php?products_id=3723 i kosztuje 75PLN...trochę nie bałdzo. Czy ktoś kojarzy taki hak, ale od innego producenta? Tak, wiem że można sobie spiłować dowolny hak etc. ale chciałbym mieć taki sam zapas.

Będę wdzięczny za sugestie :)

Ok, więc tak: do meridy matss 90 rocznik 2006 pasuje taki hak http://velo.pl/www/produkt/?m=0&pk=%&id=2414 , który jest sprzedawany przez Velo. W Warszawie można go kupić w Cyklopie w cenie 30 zeta ;)Pasuje idealnie ;]

Dzięki wszystkim za pomoc :)

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Zamiennik haka do meridy matts