Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?

Data: 2009-09-04 21:16:35
Autor: Tomasz Nowicki
Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?
OIMW jest to ten sam produkt.
Wewnątrz jest plastikowy amortyzatorek olejowy. Dawniej montowany był nie
przy zawiasie, a po drugiej stronie i często nie wytrzymywał uderzeń
drzwiczkami - psuł się. Ta wersja wydaje się skuteczniejsza i trwalsza -
mam w domu i w pracy obydwie, więc mogę porównywać

T.

Zamienniki dla spowalniaczy drzwiczek Ikei?