Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

Data: 2021-02-05 10:59:33
Autor: Jacek Maciejewski
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Dnia Thu, 4 Feb 2021 00:43:11 +0100, Poldek napisał(a):

Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny. Czyli internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i gry też.

Laptopa się kupuje kiedy potrzebujesz kompa w terenie. I 3 kanapy, stół
i łóżko terenu jeszcze nie robią :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-02-05 10:05:11
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 05.02.2021 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Laptopa się kupuje kiedy potrzebujesz kompa w terenie. I 3 kanapy, stół
i łóżko terenu jeszcze nie robią :)

A huśtawka ogrodowa się łapie, czy jeszcze nie? :-)

Data: 2021-02-05 12:02:53
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia 05 Feb 2021 10:05:11 GMT  doszła do mnie wiadomość  <601d1857$0$519$65785112@news.neostrada.pl>  od Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>  :
[...]

Nie, musi być huśtawka z miejszem na desktopa i UPS-a z akumulatorem od Stara, jako
monitor gogle VR.

Data: 2021-02-05 11:22:07
Autor: ąćęłńóśźż
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Zastanawiam się, czy do tego nie byłby lepszy AiO?
Nigdy nie miałem, ale podziwiam jak mało miejsca to zajmuje, szczególnie w porównaniu z lapkiem wpiętym w dok z podłączoną klawiaturą, monitorem i myszą (bo touchpada/touchstyka i tak nie obsłużysz przy zamkniętej klapie lapka, co chyba jest główną wadą wpinania).
Co do wędrówek to po mieszkaniu od czasów pandemii ruchomy lapek bardzo się przydaje - salon dla rodzica, salon dla dziecka (szkoła), sypialnia dla rodzica (TV), sypialnia dla dziecka (popierduchy), łazienka (no nie właźcie w trakcie meczu!!).
Blaszaka z monitorem do łazienki nosić?

Co do uniwersalności to nie trzymaj tam danych (no chyba że backup), bo wcześniej czy później się z nimi pożegnasz (za dużo użytkowników).
Do zdjęć 15'' za mały, no i kwestia matrycy (jak dla mnie tylko IPS).

-- -- -

Data: 2021-02-05 11:44:13
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-05 o 11:22, ąćęłńóśźż pisze:
Blaszaka z monitorem do łazienki nosić?

Omawiany laptop waży 2,5 kilo.  Mój del studio 1550 też tyle waży

Gdyby ważył poniżej kilograma to pewnie też bym na początku przynajmniej nosił. Teraz noszę (zdarza mi się do łazienki ;-) ) telefon czy stary tablet 7" do oglądania tv z UPC.

Uwierz mi... Ten POTWÓR utkwi na biurku podpięty do prądu, myszki, i większego monitora.

Trzeba się uczyć na błędach innych.

Data: 2021-02-05 12:00:32
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 10:59:33 +0100  doszła do mnie wiadomość  <1ifdcp1iarri8$.ra2nwh3fsnbe.dlg@40tude.net>  od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :
[...]

Robią, ale w mniejszej skali, co nie zmienia faktu, że z laptopem można iść w dowolne
miejsce, a z desktopem nie(chyba, że zastosujesz rozwiązanie, o którym pisałem
poprzednio).
Zdaje się, że znalazłem rozwiązanie, jest coś, co wszystkich pogodzi, człowiek laptopa
nie kupi, ale będzie miał system przenośny(a raczej samobieżny):
https://youtu.be/sUOVIAgnadk?t=27
Też możesz takie coś zguzdrawęzić, tylko musisz sobie tory położyć między kanapami,
stołem a wyrem, tory można składać na noc czy oprzeć o ścianę.
Klawiaturę i mysz można montować do obudowy na przyćwy magnetyczne(tak, są takie,
widziałem w działaniu, w środku są dwa magnesy i mechanizm obrotowy, obrót wajchy obraca
jeden z magnesów i pola się znoszą), rzepy czy zwykłe przyćwy też się nadadzą, kłopot
tylko z monitorem.
Monitor proponuję zawiesić na sufitowych wózkach magnetycznych(minus - cały sufit musi
być pokryty blachą magnetyczną, no może nie cały, ale wg potrzeb), wózek zdalnie
sterowany pilotem lub kijem od szczotki zapieprzonym z Biedry.

Data: 2021-02-05 12:12:47
Autor: Jacek Maciejewski
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Dnia Fri, 05 Feb 2021 12:00:32 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał(a):

że z laptopem można iść w dowolne
miejsce, a z desktopem nie
No można, tylko po co?  :) I nie jest to pytanie retoryczne. Zanim
zaczniesz z laptopem chodzić w różne miejsca, zapytaj siebie samego czy
naprawdę musisz. A niezależnie od tego, czy przypadkiem nie można domowych potrzeb
opędzić trzena tanimi lapkami plus 2 tablety ale wykorzystywanymi jako
terminale dołączone zdalnie do dużej i wydajnej jednostki centralnej?
Niech się wypowie jakiś znawca sieci.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-02-05 12:33:05
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 12:12:47 +0100  doszła do mnie wiadomość  <waxlonvi0haf$.1qq5x6gqyjhwi$.dlg@40tude.net>  od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :
napisał(a):

[...]

Można, nawet tani terminal za psiąt groszy ze złomu da radę.
Ja mam w domu dwa laptopy i trzy desktopy, dzięki temu nie muszę ich nosić ze sobą, gdzie
nie usiądę, to coś jest, laptop, desktop czy tablet w sraczu z prysznicem zapieprzonym z
Biedry.
Tak nawiasem mówiąc, zastanów się, jak tego ma używać cała rodzina z dziećmi, to zaczyna
się prywatność, może syn czy córka czy kochanka nie chce, żeby ktoś patrzył co na tym
laptopie robi, więc zabiera do innego pokoju, z desktopem to sporo roboty, a z laptopem
pestka.
No i następnym nawiasem mówiąc, z laptopem masz szansę uciec przed wkurzoną lochą
karmiącą młode(jesteś na wycieczce w lesie), z desktopem się nie da, chyba, że go
porzucisz, ale wtedy doglądający lochy odyniec tego desktopa zmasakruje.

Data: 2021-02-05 13:13:22
Autor: _Master_
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
W dniu 2021-02-05 o 12:33, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
to zaczyna
się prywatność,

Jaka to prywatność kiedy każdy ma dostęp do sprzętu ;-)

Pogódź się z tym że każdy w domu ma swój większy czy mniejszy ekranik.

Opór jest BEZCELOWY ;-)

Data: 2021-02-05 13:19:38
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 13:13:22 +0100  doszła do mnie wiadomość  <601d3663$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>  od _Master_ <Master@z.pl>  :
[...]

Szyfrowanie.

Data: 2021-02-05 13:23:17
Autor: Smok Eustachy
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
W dniu 05.02.2021 o 13:19, Olaf Frikio
Szyfrowanie.

I może jeszcze się będą przelogowywać?

Data: 2021-02-05 13:34:02
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 13:23:17 +0100  doszła do mnie wiadomość  <601d38b5$0$507$65785112@news.neostrada.pl>  od Smok Eustachy <smok@wurg.pl>  :
W dniu 05.02.2021 o 13:19, Olaf Frikio
Szyfrowanie.

I może jeszcze się będą przelogowywać?

Tak by wypadało.

Data: 2021-02-05 14:15:52
Autor: _Master_
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
W dniu 2021-02-05 o 13:34, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

Tak by wypadało.

To bym już wolał walnąć się w fotelu i nacisnąć pilot ;-)

Wchodzę do domu po pracy i jak najszybciej włączyć ulubioną muzykę?

Odpalić Condora i włączyć kasetę albo fm ;-) 2 przyciski

Serio. Mam i tablet podpięty i odbiornik po BT do smartfona, słuchawki douszne...

Data: 2021-02-05 13:17:20
Autor: PiteR
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
in <news:f8aq1g98dcnpjd9qh6u4h1dobkdppcd82u4ax.com>

rujnuje pan swój imidz ;D

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2021-02-05 14:41:39
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 05 Feb 2021 13:17:20 GMT  doszła do mnie wiadomość  <XnsACC8872EED941PanElektronik@127.0.0.1>  od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
[...]

DOKTOR:Pora na nasz mały test. Jeżeli tym razem da Pan sobie radę, spełnimy wszystkie
pańskie postulaty.
PAN HENIO:Proszę mój kochany doktoreczku, ależ Pan jest dobry (cmok,cmok).
D:Panie Heniu, już niejednokrotnie Panu mówiłem że nie znoszę jak mnie Pan całuje.Bierzmy
się do testu.
H:Na tej planszy widzimy oczywiście lochę karmiącą młode...
D:Panie Heniu, test sie jeszcze nie rozpoczął, to na co Pan patrzy to jest zdjęcie
ordynatora podczas obchodu.
Proszę tu popatrzeć,co Pan widzi?
H:To jest oczywiście słynny most Golden Gate w San Francisco.
D:Nie! to jest właśnie locha karmiąca młode.
-Siostro,proszę odprowadzić Pana Henia.... NTDO

Data: 2021-02-05 13:18:36
Autor: Smok Eustachy
Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
W dniu 05.02.2021 o 12:33, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
/.../

Można, nawet tani terminal za psiąt groszy ze złomu da radę.

Da albo nie da. W każdym razie wątkotwórca se rozważy mozliwości.

Data: 2021-02-06 01:40:20
Autor: Marcin Debowski
On 2021-02-05, Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> wrote:
[...]

Człowieku małej wiary (bo o brak odwagi nie podejrzewam), porządnym desktopem, stacją roboczą, nie mówiąc już o serwerze, można się skutecznie bronić a nawet zapolować.

--
Marcin

Data: 2021-02-05 22:49:02
Autor: Adam
W dniu 2021-02-05 o 12:00, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

Aż się nie mogłem oprzeć ;)

https://youtu.be/K1e4xo5WWZE?t=4880

być pokryty blachą magnetyczną, no może nie cały, ale wg potrzeb), wózek zdalnie
sterowany pilotem lub kijem od szczotki zapieprzonym z Biedry.

--
Pozdrawiam.

Adam

Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem