Zamieszanie w "Trójce". Sakiewicz nie poprowadzi programu. Ale jest gościem...

Data: 2010-06-29 15:55:59
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Zamieszanie w "Trójce". Sakiewicz nie poprowadzi programu. Ale jest gościem...
Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" nie może do końca kampanii prowadzić programów w radiowej "Trójce". Dziś w ostatniej chwili zastąpiła go... była dziennikarka "Gazety Polskiej". Co ciekawe Sakiewicz jest jej gościem. A prócz niego sami prawicowi publicyści.
Tomasza Sakiewicza zdjęto z anteny za artykuł, w którym napisał m.in. że "Komorowski jest dupowaty, woli gębę Kaczyńskiego". Dziś nie poprowadził popołudniowego programu publicystycznego w "Trójce". Ale i tak znalazł się w studiu.

Sakiewicz: Dziś będę mówił co myślę

- Tomku, może powiesz słuchaczom dlaczego jesteś dziś w niecodziennej roli? - zapytała swojego byłego szefa Katarzyna Hejke.

- No napisałem kilka ciepłych słów o Bronisławie Komorowskim. Nie wszystkich zachwyciły. No ale ta rola też jest bardzo dobra. Jako gość czuję się świetnie. I liczę na to, że za tydzień wrócę do swojej roli. Dziś będę mówił co myślę, bo jestem gościem Do tej pory mówiłem zawsze bezstronnie - powiedział Sakiewicz.

"Monty Python się chowa"

Prócz niego gościem jest m.in. - znany ze swoich propisowskich sympatii - wicenaczelny "Faktu" Łukasz Warzecha. Dla niego zmiana prowadzącego popołudniowego programu była niespodzianką. - Dzieje się. Zarząd PR właśnie zawiesił Sakiewicza, na 30 minut przed programem. Pełen profesjonalizm, gratuluję. W zamian ma poprowadzić Katarzyna Hejke. Ciekawe, czy Sakiewicz może wystąpić jako gość - zastanawiał się na Twitterze Warzecha. Po chwili napisał: O, jest decyzja, Sakiewicz może być gościem. Monty Python się chowa.

Dyrektor na zebraniu

Na razie "Polskie Radio" nie komentuje sytuacji. Rzecznik publicznej rozgłośni jest na urlopie. W tej sprawie ma wypowiadać się podobno członek zarządu PR i p.o. dyrektora Trójki Wojciech Poczachowski. Na razie jest na zebraniu.

Kampania w Trójce. Spadek po Sobali

Tomasz Sakiewicz nie jest pierwszą osobą w Polskim Radiu, którą zawieszono na czas kampanii wyborczej. Wcześniej to samo spotkało Marcina Wolskiego, Stanisława Janeckiego i Jerzego Kisielewskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8078397,Zamieszanie_w__Trojce___Sakiewicz_nie_poprowadzi_programu_.html

Przemysław Warzywny

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-06-29 16:40:02
Autor: Tomek
[...]

I tylko Lis z Żakowskim - niezależni dziennikarze - pozostali w publicznych mediach...
Tomek

Zamieszanie w "Trójce". Sakiewicz nie poprowadzi programu. Ale jest gościem...