Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze

Data: 2009-08-08 17:16:45
Autor: Tomek
Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze
Mam zagranicznego klienta który ma biura w kilku krajach.
Podał mi adres biura w USA, po czym po miesiącu stwierdził
że z USA to tylko przelewy idą, a firma ma siedzibę gdzie indziej.

Co powinienem zrobić z fakturami (na szczęście są 'np') - wyzerować
korektą i wystawić prawidłowe, czy skorygować zmieniając kraj?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-08-08 19:59:37
Autor: 'Tom N'
Tomek w <news:op.uycnd7qol60ql1unk>:

Mam zagranicznego klienta który ma biura w kilku krajach.
Poda³ mi adres biura w USA, po czym po miesi±cu stwierdzi³
¿e z USA to tylko przelewy id±, a firma ma siedzibê gdzie indziej.

Zap³aci³?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-08 20:22:35
Autor: Tomek
Dnia 08-08-2009 o 19:59:37 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał(a):

[...]

Zapłacił?

Tak

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-08-08 20:25:24
Autor: 'Tom N'
Tomek w <news:op.uycvzx13l60ql1unk>:

Dnia 08-08-2009 o 19:59:37 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisa³(a):

[...]

To niech wystawi notê koryguj±c± :D

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-08 20:50:26
Autor: Tomek
Dnia 08-08-2009 o 20:25:24 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał(a):

[...]

To niech wystawi notÄ™ korygujÄ…cÄ… :D

:)

On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
nie sÄ… potrzebne.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-08-08 23:46:00
Autor: Piotr Gralak
Tomek napisał(a):

On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
nie sÄ… potrzebne.

ciekawe czy w USA jest KPiR? :)

PG

Data: 2009-08-08 23:58:10
Autor: Tomek
Dnia 08-08-2009 o 23:46:00 Piotr Gralak <gral74@gazeta.pl> napisał(a):

Tomek napisał(a):

On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
nie sÄ… potrzebne.

ciekawe czy w USA jest KPiR? :)

ZTCW to nie, trzeba tylko mieć "records", choćby na bazie ksera z faksu paragonu.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-08-09 00:11:32
Autor: Piotr Gralak

Tomek napisał(a):

On tych faktur na oczy nie widział bo mu na nic
nie sÄ… potrzebne.
ciekawe czy w USA jest KPiR? :)

ZTCW to nie, trzeba tylko mieć "records", choćby na bazie ksera z faksu paragonu.

o matko, co za dziki kraj :D

;)

PG

Zamieszanie z adresem nabywcy na fakturze