Zamieszki czyli G20

Data: 2009-04-01 15:57:12
Autor: Tomasz Gęguś
Zamieszki czyli G20
Jak sobie ogladam te zamieszki to smiech mnie bierze. Rowne byczki jak ze
stadionu. Zero transparentow, zero kobiet. Ot zadyma kontrolowana robiona
przez zwiazki zawodowe i innej masci lewice.

Wyglada na kontrolowane puszczanie wentyla. Aby nie musiec walczyc z
prawdziwymi zamieszkami. Czyli jednak G20 nie bedzie malowane ;(

Co obstawiacie? Wojny cłowe i protekcjonizm czy jednak współdziałanie i
wspólny koszyk walut (w tle upadek USA?).
Bo wtedy moga byc prawdziwe zamieski i gielda poleci mocno w dół. Az pod
śniegi Arktyczne.

A moze nie mam racji? Ulica nie ma wpływu na giełdę?
--
A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki. Jan Izydor Sztaudynger

Data: 2009-04-01 18:00:46
Autor: silvestre
Zamieszki czyli G20

Użytkownik "Tomasz Gęguś" <Tom098zzy7q@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqvrvf$5b9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polecam film Battle In Seattle. Wszelkie szczytne idee nie mają szans przebić się przez bandy zadymiarzy i bandytów, szukających tylko okazji do walk z policją. Co dla nich za różnica: stadion czy szczyt G20?

A wracając jeszcze do szczytnych idei - komunizm/socjalizm w założeniu też był taką ideą, a jak się to skończyło to wszyscy wiedzą...

pzdr
silv

Data: 2009-04-01 20:38:04
Autor: Tomasz Gęguś
Zamieszki czyli G20
silvestre wrote:

[...]

Nikt chyba nie mysli, ze czerwoni anarchiści i czerwoni zieloni razem z
trockistami maja coś pozytywnego do zaproponowania. Pytanie czy moga być
pretekstem do np. zawieszenia giełdy?
Zobacz już niektórych wskaźników nie publikuja na Ukrainie. Ot tak dla
zabawy.

--
A to będę się śmiał, gdy nie zdążą ze zniszczeniem świata przed jego końcem.
Stanisław Jerzy Lec

Zamieszki czyli G20