Zamknac Hajke zlodziejke w piwnicy

Data: 2016-09-03 02:22:55
Autor: Mark Woydak
Zamknac Hajke zlodziejke w piwnicy

101-letni major uhonorowany medalem ,,Obrońcy Ojczyzny". Jeszcze kilka lat
temu wyrzucony z mieszkania, w zamian dostał ,,małą klitkę w piwnicy"

Wideo:
https://twitter.com/GandziaPL/status/771783070177525760/video/1

Mjr Czesław Mostek otrzymał medal ,,Obrońca Ojczyzny 1939 - 1945"
przyznawany przez Urząd do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych. Mjr
Mostek służył w Korpusie Ochrony Pogranicza, brał udział w Powstaniu
Warszawskim, był członkiem Armii Krajowej oraz więźniem Urzędu
Bezpieczeństwa.

Tymczasem kilka lat temu prasa opisywała, jak 95-letni wówczas Mostek
musiał opuścić kamienicę, w której mieszkał. Nowy właściciel podniósł
czynsz, a później, kiedy kombatant nie mógł płacić, wystąpił o eksmisję.

Państwo Mostek mieszkali tam od 1955 roku.

    Mieliśmy nadzieję żyć tu do końca swoich dni

- mówiła Anna Mostek.

    Nie stać nas na to, ja mam 850 zł emerytury, mąż 1340, razem ze
świadczeniem opiekuńczym. Na same leki wydajemy ponad tysiąc złotych
miesięcznie

- dodawała.

Zamknac Hajke zlodziejke w piwnicy