Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/

Data: 2015-11-24 17:19:28
Autor: Paweł Kasztelan
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
No to już przestaje być śmieszne.
Zaczyna się normalna cenzura a publikacje o smoleńsku zostaną wciągnięte na listę prohibitów.
Jeśli macie jakieś pliki sprzeczne z wizją nowej władzy to schowajcie głęboko żeby dzieciom móc kiedyś pokazać.
Na dysku komputera to nie ma co ukrywać bo tajne służby piszą już podobno wirusa mającego to wszystko wymazać.
TVP ma podobno błyskać czerwonym światłem po oczach.
Technologie mają podobno od jakichś facetów w czerni.

ps. Telewizja (baczność) TRWAM błyska już od 6 miesięcy.

Pozdrawiam z podziemia PK.

Data: 2015-11-24 09:08:32
Autor: bratolin9
Paweł Kasztelan wrote:

No to już przestaje być śmieszne.
Zaczyna się normalna cenzura a publikacje o smoleńsku zostaną wciągnięte na listę prohibitów.

Tja, smolenskim trollom od pancernej brzozy wylaczyli strone internetowa prowadzona za publiczna kase..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-24 20:05:01
Autor: Marek Pazio
W dniu 2015-11-24 o 18:08, Lesio Kleczkowski pisze:
Tja, smolenskim trollom od pancernej brzozy wylaczyli
strone internetowa prowadzona za publiczna kase..

Kuźwa, Kleczkowski, tę grupę też będziesz zasrywał?
Ja pierdzielę.

Data: 2015-11-24 16:55:57
Autor: TJ_Blues
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
@all

Przegladam sobie prezentacje IV Konf Smolenskiej. I juz na poczatku prof Witakowski mowi, ze do badania nie potrzebni sa specjalisci lotniczy.
Oczywiscie troche splycam, ale ogolnie o to mu chodzi. Dla mnie jest sprawa
oczywista, ze ten tekst jest cholernym dupochronem, na wypadek, gdyby prawdziwi specjalisci z dziedzin lotniczych smieli miec odmienne zdanie:

https://youtu.be/l7tgUuE_M2w?t=8m43s

Ciekawe jest tez, ze ZADNA z zaproszonych instytucji akademickich
nie wyrazila zgody na partycypowanie. Teraz to sie zmieni :-) Teraz
nie tylko owe univerki i polibudy zgodza sie na wylozenie srodkow, ale
same "z woli narou PiSianego" beda dobijaly sie do drzwi KonfSmol.

pzdr

Data: 2015-11-24 18:27:36
Autor: monter.FM
W dniu 2015-11-24 o 17:19, Paweł Kasztelan pisze:
[...]
[...]

Jak ktoś chce zassać, to proszę: http://tinyurl.com/qbz4gex
Komisja - http://tinyurl.com/o3xs4q4

--
http://monter.fm/

Data: 2015-11-24 12:13:32
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, November 24, 2015 at 12:28:24 PM UTC-5, monter.FM wrote:
> [...]
> Jeśli macie jakieś pliki sprzeczne z wizją nowej władzy to schowajcie
> głęboko żeby dzieciom móc kiedyś pokazać.

Jest tez:
https://www.youtube.com/channel/UCjWPUxZUdILPoz9zMJ_2Fvg/videos

Ale pojawia sie pytanie; Czy szalony Antek bedzie probowal zamknac caly
internet? No i co zrobi z uczelniamu technicznymi? Czy fizyka stanie sie
zakazana nauka w PiSRL? cheers

Data: 2015-11-24 21:28:18
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2015-11-24 o 21:13, TJ_Blues pisze:

No i co zrobi z uczelniamu technicznymi? Czy fizyka stanie sie
zakazana nauka w PiSRL?

Przecież fizyka jest zbędna. My mamy spalać węgiel a proces spalania
to na trzech lekcjach da się wyjaśnić.
Ale historia to podstawa dobrobytu państwa i pis właściwą nam opowie.
A jak ktoś zapyta o elektrownie atomową to ABW i po sprawie.

Pozdr. PK.

Data: 2015-11-24 13:13:32
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, November 24, 2015 at 3:28:12 PM UTC-5, Paweł Kasztelan wrote:
> [...]

Ale historia to podstawa dobrobytu państwa i pis właściwą nam opowie.
A jak ktoś zapyta o elektrownie atomową to ABW i po sprawie.

Juz za niedlugo; 4:15 rano:

-- Puk, puk...
-- Kto tam?
-- ABW
-- Nie wierze...
-- My wlasnie w tej sprawie...

BTW; robi jeszcze ciekawiej. PiS zamknal tez strone KBWLLP
http://komisja.smolensk.gov.pl/

Data: 2015-11-24 22:31:18
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2015-11-24 o 22:13, TJ_Blues pisze:
[...]

No nie to ja miałem opowiedzieć  :)

BTW; robi jeszcze ciekawiej. PiS zamknal tez strone KBWLLP
http://komisja.smolensk.gov.pl/

Bo teraz już nie będzie wypadków lotniczych.
Zostały zniesione i zakazane.
Od dziś samoloty mogą tylko polec w locie.

Pozdr. PK.

Data: 2015-11-24 23:12:37
Autor: JJR
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
Użytkownik "Paweł Kasztelan" napisał

Bo teraz już nie będzie wypadków lotniczych.
Zostały zniesione i zakazane.
Od dziś samoloty mogą tylko polec w locie.

Najśmieszniej będzie teraz patrzeć jak z dnia na dzień "międzynarodowa komisja" przestała być potrzebna, a nawet będzie podejrzana, bo niepatriotyczna. Teraz nagle poradzimy sobie sami. Wracamy do pierwotnych założeń, wg.których Niezależna Komisja Śledcza to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO!

--
pozdrawiam,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2015-11-24 23:13:20
Autor: Bruno
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:12:28 UTC+1 użytkownik JJR napisał:
> [...]

Najśmieszniej będzie teraz patrzeć jak z dnia na dzień "międzynarodowa komisja" przestała być potrzebna, a nawet będzie podejrzana, bo niepatriotyczna. Teraz nagle poradzimy sobie sami. Wracamy do pierwotnych założeń, wg.których Niezależna Komisja Śledcza to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO!

Nowa komisja bedzie międzynarodowa. Do pomocy zaproszą duńskiego budowlańca Jorgensena, dziennikarza z Niemiec oraz emigrantów z Australii i USA.

--
Bruno

Data: 2015-11-25 03:00:18
Autor: Bruno
W dniu środa, 25 listopada 2015 08:13:21 UTC+1 użytkownik Bruno napisał:
> [...]
> Nowa komisja bedzie międzynarodowa. Do pomocy zaproszą duńskiego budowlańca Jorgensena, dziennikarza z Niemiec oraz emigrantów z Australii i USA.

http://natemat.pl/163075,powstanie-rzadowa-komisja-smolenska-doradca-macierewicza-opowiedzial-o-szczegolach
"Teraz komisja międzynarodowa nie jest potrzebna, więc rząd zacznie od powołania komisji polskiej, która będzie jednak chętnie korzystać z pomocy zagranicznych naukowców i ośrodków badawczych. - Na pewno skierujemy prośbę do prof. Michaela Badena z USA, światowej sławy specjalisty od medycyny sądowej, jednego z największych autorytetów w sprawie autopsji ofiar katastrof - powiedział Nowaczyk, przypominając, że Baden gościł już w Polsce na zaproszenie rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej.
Komisja skontaktuje się również z angielskim ekspertem lotniczym Frankiem Taylorem oraz ze specjalistami, którzy współpracowali już z tzw. komisją Macierewicza."

--
Bruno

Data: 2015-11-27 01:37:47
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-25 o 12:00, Bruno pisze:
[...]

czyli zapytają tych którzy się już w tej sprawie wypowiedzieli i ich opinia jest znana? Po raz pierwszy w historii znamy wyniki "pracy" komisji na temat katastrofy zanim się nawet zebrała.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-27 03:58:17
Autor: Bruno
W dniu piątek, 27 listopada 2015 01:37:48 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

> [...]

czyli zapytają tych którzy się już w tej sprawie wypowiedzieli i ich opinia jest znana? Po raz pierwszy w historii znamy wyniki "pracy" komisji na temat katastrofy zanim się nawet zebrała.

Za to wrak już nie jest potrzebny. BACZNOŚĆ!!! Prezes SPOCZNIJ!!! raczył wypowiedzieć następujące słowa: "Myślę, że wielką część prawdy, a być może nawet całą prawdę [o tragedii smoleńskiej], można wyjaśnić bez posiadania wraku, bez jego przeniesienia do Polski. W moim przekonaniu wystarczy uczciwie śledztwo. Właściwie dwa śledztwa: ws. katastrofy i ws. śledztwa"
http://300polityka.pl/live/2015/11/26/kaczynski-cala-prawde-o-smolensku-da-sie-wyjasnic-bez-posiadania-wraku/
Piękny przykład triumfu ducha nad materią. Choć z drugiej strony widać strony widać pewne zapętlenie w stylu harbertowskim: śledztwo w śledztwie w sprawie śledztwa.

--
Bruno

Data: 2015-11-27 06:28:40
Autor: TJ_Blues
On Friday, November 27, 2015 at 6:58:18 AM UTC-5, Bruno wrote:

> [...]
Piękny przykład triumfu ducha nad materią. Choć z drugiej strony widać strony widać pewne zapętlenie w stylu harbertowskim: śledztwo w śledztwie w sprawie śledztwa.

Bylo oczywiste, ze PiS zadnego miedzynarodowego sledztwa prowadzic nie ma
zamiaru. Tzn. nie sledzwo z udzialem rzeczywistych fachowcow i instytucji
na co dzien zajmujacymi sie badaniem wypadkow lotniczych. Wiadomo bylo, ze
"miedzynarodowosc" skonczy sie na Biniendzie, Nowaczyku, Szuladzinskim i Jorgensenie. Teraz to juz jest oficjalne stanowisko PARTII; "Sledztwo poprowadzimy
wlasnymi silami". Prof Witakowski, otwierajac IV Konferencje Smolenska stwierdzil nawet,
ze specjalisci od lotnictwa nie sa w ogole potrzebni. Teraz dowiadujemy sie, ze wrak nie jest konieczny, jesli sledczych
odpowiednio sie dobierze...

Cynizm w wykoniu PiS nie ma dna. cheers

Data: 2015-11-27 16:20:25
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-27 o 12:58, Bruno pisze:
[...]

śledztwo ws. sledztwa? przecież trąbią, ze śledztwo oddaliśmy Rosjanom, nawet Tuska chcą przed TS stawiac...

--
@foe_pl

Data: 2015-11-27 01:35:06
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-25 o 08:13, Bruno pisze:
[...]

i specjalistę od zdjęc satelitarnych worków na śmieci z Kanady.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-25 13:45:23
Autor: Smok Eustachy
W dniu 24.11.2015 o 17:19, Paweł Kasztelan pisze:
No to już przestaje być śmieszne.

Niech Lasek z Radkiem se postawią serwer za własne.
Swoją drogą słabe zagranie: powinni mi dać admina.

Data: 2015-11-27 01:32:34
Autor: the_foe
[...]

Z tego co zrozumiałem, to Kempa chce użyć praw autorskich by Lasek nie mógł propagować treści zawartych na tej stronie. LOL

--
@foe_pl

Data: 2015-11-28 16:48:12
Autor: Marcin N
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
W dniu 2015-11-24 o 17:19, Paweł Kasztelan pisze:
No to już przestaje być śmieszne.

Sprawa ma drugie dno, o którym nikt nie mówi.
Chociaż Binienda trochę ostatnio wypaplał. Mianowicie chodzi o dopłaty! Tak, o kasę. Binienda szykuje laboratorium na szereg symulacji z użyciem DROGIEGO sprzętu i DROGICH modeli. Bąknął coś o pieniądzach, które ma na te badania dostać. Od kogo dostanie? Oczywiście - od nas.

Dlatego śledztwo ma trwać. Nie chodzi o to, żeby dogonić króliczka.

Swoją drogą - śledztwa w sprawie śledztwa też się przyda. W końcu KTOŚ zaplanował ten lot, KTOŚ umieścił wszystkich VIPów w jednym "worku". KTOŚ nie dopatrzył szczegółów wizyty. Są poważne uchybienia w tej sprawie a jakoś o winnych nie słyszałem.

Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

--
MN

Data: 2015-11-28 08:48:18
Autor: TJ_Blues
On Saturday, November 28, 2015 at 10:48:55 AM UTC-5, Marcin N wrote:

Tak, o kasę. Binienda szykuje laboratorium na szereg symulacji z użyciem DROGIEGO sprzętu i DROGICH modeli. Bąknął coś o pieniądzach, które ma na te badania dostać. Od kogo dostanie? Oczywiście - od nas.

Mozliwe, ale bardziej prawdopodobne, ze wydoi forse od Jankesow. Moze szef MON bedzie jezdzil po Stanach z taca tak jak to robil gdy pod
Nowaczykiem zaczela sie osuwac ziemia. Z Polski byloby dosc ciezko cos wydoic; sponsorowanie zagranicznej politechniki z polskich podatkow? Raczej nie. Jeszcze nie :-)

Dlatego śledztwo ma trwać. Nie chodzi o to, żeby dogonić króliczka.

To jest ozywiste od samego poczatu dlubania w sprawie przez mistrza
Antoniego.

Kiedys; niezbedne miedzynarodowe sledztwo, otwartosc badan,
wrak i czarne skrzynki w Polsce.

Dzis: Sledztwo w sprawie sledztwa przeprowadzone "wlasnymi silami z pomoca odpowiednich sledczych", zamykniecie Faktysmolensk i strone
KBWLLP z raportami, wrak tez jest juz zbyteczny...

Swoją drogą - śledztwa w sprawie śledztwa też się przyda. W końcu KTOŚ zaplanował ten lot,

Nie przyda sie, bo od podstaw bedzie politycznym polowaniem na czarownice.

Ale... Ciekawe by bylo, gdyby partie, ktorych przedstawiciele zgineli
w tej katastrofie, wniesli pozem o spowowdowanie katastrofy transportowej
i (nieumyslne?) spowodowanie smierci przez dysponentow lotu (kancelarie
prezydenta LK).
Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

Nie przejdzie. Sciganie np. JK wymagaloby Trybunalu Stanu. A jak sprawy
potacza sie tak jak teraz, to po zajeci Trybunalu Konstytucyjnego PiS
rozwali tez TS.

cheers

Data: 2015-11-30 01:51:13
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Nov 2015 08:48:18 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):
[...]

A Jankesi mu dadza ? Oni chyba tak umiarkowanie chetni do dawania.

J.

Data: 2015-11-29 17:00:47
Autor: TJ_Blues
On Sunday, November 29, 2015 at 7:51:48 PM UTC-5, J.F. wrote:
> [...]

> Nowaczykiem zaczela sie osuwac ziemia. A Jankesi mu dadza ? Oni chyba tak umiarkowanie chetni do dawania.

Pracownik naukowy ma pewna swobode wyboru badan. Jak do tej pory Akron
sponsorowal poczynania Biniendy. Nie widze powodum, by nagle mu zabrano
ten przywilej.

cheers

Data: 2015-11-30 20:25:09
Autor: TJ_Blues
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
On Sunday, November 29, 2015 at 8:00:48 PM UTC-5, TJ_Blues wrote:

I kwintesencja smolenszczyzny "prof" Nowaczyka:
http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/kolejny-odlot,1486783.html?playlist_id=12703

Data: 2015-11-28 17:44:26
Autor: szczepan bialek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5659ccb8$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ktos na drugi dzien przekazal prasie ze samolot zrobil cztery kregi nad lotniskiem.
Byly sliczne obrazki jak to samolot odchodzil na kolejny  krag cztery razy.

Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

Tak samo bylo z samolotem ktory rozbil sie kolo Zawoi.
Wynikow sledztwa nie podaje sie do wiadomosci publicznej.
S*

Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/