Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/

Data: 2015-11-24 18:27:36
Autor: monter.FM
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
W dniu 2015-11-24 o 17:19, Paweł Kasztelan pisze:
No to już przestaje być śmieszne.
Zaczyna się normalna cenzura a publikacje o smoleńsku zostaną wciągnięte
na listę prohibitów.
Jeśli macie jakieś pliki sprzeczne z wizją nowej władzy to schowajcie
głęboko żeby dzieciom móc kiedyś pokazać.
[...]

Jak ktoś chce zassać, to proszę: http://tinyurl.com/qbz4gex
Komisja - http://tinyurl.com/o3xs4q4

--
http://monter.fm/

Data: 2015-11-24 12:13:32
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, November 24, 2015 at 12:28:24 PM UTC-5, monter.FM wrote:
> [...]
> Jeśli macie jakieś pliki sprzeczne z wizją nowej władzy to schowajcie
> głęboko żeby dzieciom móc kiedyś pokazać.

Jest tez:
https://www.youtube.com/channel/UCjWPUxZUdILPoz9zMJ_2Fvg/videos

Ale pojawia sie pytanie; Czy szalony Antek bedzie probowal zamknac caly
internet? No i co zrobi z uczelniamu technicznymi? Czy fizyka stanie sie
zakazana nauka w PiSRL? cheers

Data: 2015-11-24 21:28:18
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2015-11-24 o 21:13, TJ_Blues pisze:

No i co zrobi z uczelniamu technicznymi? Czy fizyka stanie sie
zakazana nauka w PiSRL?

Przecież fizyka jest zbędna. My mamy spalać węgiel a proces spalania
to na trzech lekcjach da się wyjaśnić.
Ale historia to podstawa dobrobytu państwa i pis właściwą nam opowie.
A jak ktoś zapyta o elektrownie atomową to ABW i po sprawie.

Pozdr. PK.

Data: 2015-11-24 13:13:32
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, November 24, 2015 at 3:28:12 PM UTC-5, Paweł Kasztelan wrote:
> [...]

Ale historia to podstawa dobrobytu państwa i pis właściwą nam opowie.
A jak ktoś zapyta o elektrownie atomową to ABW i po sprawie.

Juz za niedlugo; 4:15 rano:

-- Puk, puk...
-- Kto tam?
-- ABW
-- Nie wierze...
-- My wlasnie w tej sprawie...

BTW; robi jeszcze ciekawiej. PiS zamknal tez strone KBWLLP
http://komisja.smolensk.gov.pl/

Data: 2015-11-24 22:31:18
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2015-11-24 o 22:13, TJ_Blues pisze:
[...]

No nie to ja miałem opowiedzieć  :)

BTW; robi jeszcze ciekawiej. PiS zamknal tez strone KBWLLP
http://komisja.smolensk.gov.pl/

Bo teraz już nie będzie wypadków lotniczych.
Zostały zniesione i zakazane.
Od dziś samoloty mogą tylko polec w locie.

Pozdr. PK.

Data: 2015-11-24 23:12:37
Autor: JJR
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
Użytkownik "Paweł Kasztelan" napisał

Bo teraz już nie będzie wypadków lotniczych.
Zostały zniesione i zakazane.
Od dziś samoloty mogą tylko polec w locie.

Najśmieszniej będzie teraz patrzeć jak z dnia na dzień "międzynarodowa komisja" przestała być potrzebna, a nawet będzie podejrzana, bo niepatriotyczna. Teraz nagle poradzimy sobie sami. Wracamy do pierwotnych założeń, wg.których Niezależna Komisja Śledcza to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO!

--
pozdrawiam,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2015-11-24 23:13:20
Autor: Bruno
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:12:28 UTC+1 użytkownik JJR napisał:
> [...]

Najśmieszniej będzie teraz patrzeć jak z dnia na dzień "międzynarodowa komisja" przestała być potrzebna, a nawet będzie podejrzana, bo niepatriotyczna. Teraz nagle poradzimy sobie sami. Wracamy do pierwotnych założeń, wg.których Niezależna Komisja Śledcza to taka, która ustali, że Putin rozpylał mgłę syfonem, a Tusk folią po czekoladzie zakłócał pracę radaru. Każdy inny wynik śledztwa to MATACTWO!

Nowa komisja bedzie międzynarodowa. Do pomocy zaproszą duńskiego budowlańca Jorgensena, dziennikarza z Niemiec oraz emigrantów z Australii i USA.

--
Bruno

Data: 2015-11-25 03:00:18
Autor: Bruno
W dniu środa, 25 listopada 2015 08:13:21 UTC+1 użytkownik Bruno napisał:
> [...]
> Nowa komisja bedzie międzynarodowa. Do pomocy zaproszą duńskiego budowlańca Jorgensena, dziennikarza z Niemiec oraz emigrantów z Australii i USA.

http://natemat.pl/163075,powstanie-rzadowa-komisja-smolenska-doradca-macierewicza-opowiedzial-o-szczegolach
"Teraz komisja międzynarodowa nie jest potrzebna, więc rząd zacznie od powołania komisji polskiej, która będzie jednak chętnie korzystać z pomocy zagranicznych naukowców i ośrodków badawczych. - Na pewno skierujemy prośbę do prof. Michaela Badena z USA, światowej sławy specjalisty od medycyny sądowej, jednego z największych autorytetów w sprawie autopsji ofiar katastrof - powiedział Nowaczyk, przypominając, że Baden gościł już w Polsce na zaproszenie rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej.
Komisja skontaktuje się również z angielskim ekspertem lotniczym Frankiem Taylorem oraz ze specjalistami, którzy współpracowali już z tzw. komisją Macierewicza."

--
Bruno

Data: 2015-11-27 01:37:47
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-25 o 12:00, Bruno pisze:
[...]

czyli zapytają tych którzy się już w tej sprawie wypowiedzieli i ich opinia jest znana? Po raz pierwszy w historii znamy wyniki "pracy" komisji na temat katastrofy zanim się nawet zebrała.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-27 03:58:17
Autor: Bruno
W dniu piątek, 27 listopada 2015 01:37:48 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

> [...]

czyli zapytają tych którzy się już w tej sprawie wypowiedzieli i ich opinia jest znana? Po raz pierwszy w historii znamy wyniki "pracy" komisji na temat katastrofy zanim się nawet zebrała.

Za to wrak już nie jest potrzebny. BACZNOŚĆ!!! Prezes SPOCZNIJ!!! raczył wypowiedzieć następujące słowa: "Myślę, że wielką część prawdy, a być może nawet całą prawdę [o tragedii smoleńskiej], można wyjaśnić bez posiadania wraku, bez jego przeniesienia do Polski. W moim przekonaniu wystarczy uczciwie śledztwo. Właściwie dwa śledztwa: ws. katastrofy i ws. śledztwa"
http://300polityka.pl/live/2015/11/26/kaczynski-cala-prawde-o-smolensku-da-sie-wyjasnic-bez-posiadania-wraku/
Piękny przykład triumfu ducha nad materią. Choć z drugiej strony widać strony widać pewne zapętlenie w stylu harbertowskim: śledztwo w śledztwie w sprawie śledztwa.

--
Bruno

Data: 2015-11-27 06:28:40
Autor: TJ_Blues
On Friday, November 27, 2015 at 6:58:18 AM UTC-5, Bruno wrote:

> [...]
Piękny przykład triumfu ducha nad materią. Choć z drugiej strony widać strony widać pewne zapętlenie w stylu harbertowskim: śledztwo w śledztwie w sprawie śledztwa.

Bylo oczywiste, ze PiS zadnego miedzynarodowego sledztwa prowadzic nie ma
zamiaru. Tzn. nie sledzwo z udzialem rzeczywistych fachowcow i instytucji
na co dzien zajmujacymi sie badaniem wypadkow lotniczych. Wiadomo bylo, ze
"miedzynarodowosc" skonczy sie na Biniendzie, Nowaczyku, Szuladzinskim i Jorgensenie. Teraz to juz jest oficjalne stanowisko PARTII; "Sledztwo poprowadzimy
wlasnymi silami". Prof Witakowski, otwierajac IV Konferencje Smolenska stwierdzil nawet,
ze specjalisci od lotnictwa nie sa w ogole potrzebni. Teraz dowiadujemy sie, ze wrak nie jest konieczny, jesli sledczych
odpowiednio sie dobierze...

Cynizm w wykoniu PiS nie ma dna. cheers

Data: 2015-11-27 16:20:25
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-27 o 12:58, Bruno pisze:
[...]

śledztwo ws. sledztwa? przecież trąbią, ze śledztwo oddaliśmy Rosjanom, nawet Tuska chcą przed TS stawiac...

--
@foe_pl

Data: 2015-11-27 01:35:06
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-25 o 08:13, Bruno pisze:
[...]

i specjalistę od zdjęc satelitarnych worków na śmieci z Kanady.

--
@foe_pl

Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/