Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/

Data: 2015-11-28 16:48:12
Autor: Marcin N
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
W dniu 2015-11-24 o 17:19, Paweł Kasztelan pisze:
No to już przestaje być śmieszne.

Sprawa ma drugie dno, o którym nikt nie mówi.
Chociaż Binienda trochę ostatnio wypaplał. Mianowicie chodzi o dopłaty! Tak, o kasę. Binienda szykuje laboratorium na szereg symulacji z użyciem DROGIEGO sprzętu i DROGICH modeli. Bąknął coś o pieniądzach, które ma na te badania dostać. Od kogo dostanie? Oczywiście - od nas.

Dlatego śledztwo ma trwać. Nie chodzi o to, żeby dogonić króliczka.

Swoją drogą - śledztwa w sprawie śledztwa też się przyda. W końcu KTOŚ zaplanował ten lot, KTOŚ umieścił wszystkich VIPów w jednym "worku". KTOŚ nie dopatrzył szczegółów wizyty. Są poważne uchybienia w tej sprawie a jakoś o winnych nie słyszałem.

Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

--
MN

Data: 2015-11-28 08:48:18
Autor: TJ_Blues
On Saturday, November 28, 2015 at 10:48:55 AM UTC-5, Marcin N wrote:

Tak, o kasę. Binienda szykuje laboratorium na szereg symulacji z użyciem DROGIEGO sprzętu i DROGICH modeli. Bąknął coś o pieniądzach, które ma na te badania dostać. Od kogo dostanie? Oczywiście - od nas.

Mozliwe, ale bardziej prawdopodobne, ze wydoi forse od Jankesow. Moze szef MON bedzie jezdzil po Stanach z taca tak jak to robil gdy pod
Nowaczykiem zaczela sie osuwac ziemia. Z Polski byloby dosc ciezko cos wydoic; sponsorowanie zagranicznej politechniki z polskich podatkow? Raczej nie. Jeszcze nie :-)

Dlatego śledztwo ma trwać. Nie chodzi o to, żeby dogonić króliczka.

To jest ozywiste od samego poczatu dlubania w sprawie przez mistrza
Antoniego.

Kiedys; niezbedne miedzynarodowe sledztwo, otwartosc badan,
wrak i czarne skrzynki w Polsce.

Dzis: Sledztwo w sprawie sledztwa przeprowadzone "wlasnymi silami z pomoca odpowiednich sledczych", zamykniecie Faktysmolensk i strone
KBWLLP z raportami, wrak tez jest juz zbyteczny...

Swoją drogą - śledztwa w sprawie śledztwa też się przyda. W końcu KTOŚ zaplanował ten lot,

Nie przyda sie, bo od podstaw bedzie politycznym polowaniem na czarownice.

Ale... Ciekawe by bylo, gdyby partie, ktorych przedstawiciele zgineli
w tej katastrofie, wniesli pozem o spowowdowanie katastrofy transportowej
i (nieumyslne?) spowodowanie smierci przez dysponentow lotu (kancelarie
prezydenta LK).
Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

Nie przejdzie. Sciganie np. JK wymagaloby Trybunalu Stanu. A jak sprawy
potacza sie tak jak teraz, to po zajeci Trybunalu Konstytucyjnego PiS
rozwali tez TS.

cheers

Data: 2015-11-30 01:51:13
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Nov 2015 08:48:18 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):
[...]

A Jankesi mu dadza ? Oni chyba tak umiarkowanie chetni do dawania.

J.

Data: 2015-11-29 17:00:47
Autor: TJ_Blues
On Sunday, November 29, 2015 at 7:51:48 PM UTC-5, J.F. wrote:
> [...]

> Nowaczykiem zaczela sie osuwac ziemia. A Jankesi mu dadza ? Oni chyba tak umiarkowanie chetni do dawania.

Pracownik naukowy ma pewna swobode wyboru badan. Jak do tej pory Akron
sponsorowal poczynania Biniendy. Nie widze powodum, by nagle mu zabrano
ten przywilej.

cheers

Data: 2015-11-30 20:25:09
Autor: TJ_Blues
Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/
On Sunday, November 29, 2015 at 8:00:48 PM UTC-5, TJ_Blues wrote:

I kwintesencja smolenszczyzny "prof" Nowaczyka:
http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/kolejny-odlot,1486783.html?playlist_id=12703

Data: 2015-11-28 17:44:26
Autor: szczepan bialek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5659ccb8$0$687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ktos na drugi dzien przekazal prasie ze samolot zrobil cztery kregi nad lotniskiem.
Byly sliczne obrazki jak to samolot odchodzil na kolejny  krag cztery razy.

Myślę więc, że nie chodzi tu o teorie spiskowe a o zwyczajne ukaranie osób, które są winne i nie leciały tym samolotem. Bo winnych z samolotu ukarał już los.

Tak samo bylo z samolotem ktory rozbil sie kolo Zawoi.
Wynikow sledztwa nie podaje sie do wiadomosci publicznej.
S*

Zamknięta strona www.faktysmolensk.gov.pl/