Zamknięcie KK w mBanku - how?

Data: 2011-05-31 14:46:25
Autor: radekp@konto.pl
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Dzisiaj zadzwoniłem na inforlinię mBanku celem rezygnacji z KK.
Niby mam jakąś tam umowę ramową, ale widać to nie wystarczy do zamknięcia karty
zdalnie, mają mi wysłać dokumenty do podpisania i odesłania do banku.

Za długo...

Czy jeżeli zaniosę dziś wniosek do mKiosku, to:
a) zostanie on przyjęty
b) karta zostanie zamknięta z dniem 31.06.2011 (bo pewnie mają miesiąc na
strawienie tej informacji wg regulaminu)
c) opłata (rok temu pobrana 02.07.2010) nie zostanie pobrana?

Dobrze kombinuję?

Data: 2011-05-31 15:02:00
Autor: MarekZ
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:sko9u69vp9t5oi2n1r64ilqpqjh55tdis0@4ax.com...

Czy jeżeli zaniosę dziś wniosek do mKiosku, to:
a) zostanie on przyjęty
b) karta zostanie zamknięta z dniem 31.06.2011 (bo pewnie mają miesiąc na
strawienie tej informacji wg regulaminu)

Nie ma takiego dnia. :> Jest za to miesięczny okres wypowiedzenia.

c) opłata (rok temu pobrana 02.07.2010) nie zostanie pobrana?

W tym celu zastrzeż tę kartę w serwisie transakcyjnym lub na mLinii.

Data: 2011-05-31 15:23:53
Autor: radekp@konto.pl
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Tue, 31 May 2011 15:02:00 +0200, w <is2ne6$r1g$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

> [...]

> strawienie tej informacji wg regulaminu)

Nie ma takiego dnia. :> Jest za to miesięczny okres wypowiedzenia.

To by mi pasowało, dzisiaj składam wniosek, karta zamyka się 30.06.2011.

> c) opłata (rok temu pobrana 02.07.2010) nie zostanie pobrana?

W tym celu zastrzeż tę kartę w serwisie transakcyjnym lub na mLinii.

Jeżeli będzie jw. to nie chcę zastrzegać, wolę żeby spokojnie sobie wygasła.

Zadziała tak?

Data: 2011-05-31 13:38:37
Autor: Wemif
Zamknięcie KK w mBanku - how?
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

To by mi pasowało, dzisiaj składam wniosek, karta zamyka się 30.06.2011.

Podejrzewam, że data odebrania przez mKiosk nie będzie początkiem
biegu wypowiedzenia (kiedyś w mKiosku nie chcieli mi potwierdzić przyjęcia
pisma), ale kto wie, może coś się zmieniło?

a.

Data: 2011-05-31 15:47:53
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Zamknięcie KK w mBanku - how?

<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

> [...]

Jeżeli będzie jw. to nie chcę zastrzegać, wolę żeby spokojnie sobie  wygasła.

Przy czym wypowiedzenie działa w zależności od cyklu rozliczeniowego. a  tak naprawdę karta zniknie z systemu po trzech pustych wyciągach.  Przerabiałem to w zeszłym roku. W dniu kiedy pismo wpłynie karta powinna  zostać zastrzeżona w systemie, ale obawiam się, że w mkiosku nie  zrealizują twojej dyspozycji, tylko puszczą razem z wysyłką do Łodzi.

Data: 2011-05-31 15:54:03
Autor: MarekZ
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dtq9u6921as6qlh7qkqev80t780iudpm4t@4ax.com...

Jeżeli będzie jw. to nie chcę zastrzegać, wolę żeby spokojnie sobie wygasła.

Zadziała tak?

Jest bardzo duże ryzyko, że nie zadziała. Nie musisz zastrzegać dziś. Ale jednak zastrzeż co najmniej 1 dzień przed datą naliczenia opłaty.

Data: 2011-05-31 15:55:47
Autor: MarekZ
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is2qfp$tn0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Auto-uzupełnienie:
Najprawdopodobniej to będzie tak, że jak wypowiedzenie "dotrze" do odpowiedniego działu mBanku, karta zostanie zastrzeżona przez bank. Ale nie jestem pewien czy tak to obecnie działa.

Data: 2011-07-07 16:07:47
Autor: radekp@konto.pl
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Tue, 31 May 2011 15:55:47 +0200, w <is2qj1$tp3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

> [...]

Najprawdopodobniej to będzie tak, że jak wypowiedzenie "dotrze" do odpowiedniego działu mBanku, karta zostanie zastrzeżona przez bank. Ale nie jestem pewien czy tak to obecnie działa.

I nie udało się zamknąć ("nizgodność podpisu").

W kiosku skutecznie autoryzują mnie z dowodu czy tak sobie będę wysyłał do ...
śmierci?
Karta zastrzeżona, więc chyba opłaty nie będzie.

Data: 2011-07-07 14:55:24
Autor: Adam
Zamknięcie KK w mBanku - how?
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
W kiosku skutecznie autoryzują mnie z dowodu

A w banku nie dostajesz autoryzacji, ponieważ nie przechodzisz
uwierzytelnienia. Podpisz się tak, jak powinieneś - lub skorzystaj z
poświadczenia podpisu przez notariusza.

Data: 2011-07-07 17:26:06
Autor: radekp@konto.pl
Zamknięcie KK w mBanku - how?
Thu, 7 Jul 2011 14:55:24 +0000 (UTC), w <iv4hcr$ljh$1@inews.gazeta.pl>, "Adam"
<grabkinews.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a): > W kiosku skutecznie autoryzują mnie z dowodu A w banku nie dostajesz autoryzacji, ponieważ nie przechodzisz
uwierzytelnienia.

Tzn. będę miał wg nich sfałszowany DO?

Podpisz się tak, jak powinieneś

Podpisuję się tak jak się podpisuję.
Chyba wiedzą komu wysyłają samodzielnie przez nich sporządzone pismo z
rezygnacją?

Data: 2011-07-07 22:05:48
Autor: Krzysztof Halasa
Zamknięcie KK w mBanku - how?
"Adam" <grabkinews.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

A w banku nie dostajesz autoryzacji, poniewaĹź nie przechodzisz
uwierzytelnienia. Podpisz się tak, jak powinieneś - lub skorzystaj z
poświadczenia podpisu przez notariusza.

A co to znaczy "jak powinien"? Nie ma czegos takiego, podpis ma byc
wlasnoreczny i autentyczny.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-05-31 23:53:54
Autor: wromek
Zamknięcie KK w mBanku - how?
c) opłata (rok temu pobrana 02.07.2010) nie zostanie pobrana?

W tym celu zastrzeż tę kartę w serwisie transakcyjnym lub na mLinii.

to pewnie roznica ale mam nadzieje, ze niewielka ale w multi zastrzeglem i zaznaczylem opcje rezygnacji z karty a ta wisiala w systemie jeszcze dobry rok i wlasnie kilka dni temu musialem udac sie do placowki aby zlozyc pisemna rezygnacje z tej karty-z systemu zniknie po 3 miesiacach-bo przeciez moglem z niej korzystac w "taksowce na hawajach" :)

--
pozdrawiam, wromek

Zamknięcie KK w mBanku - how?