Zamknięcie Karty Kredytowej Citibanku

Data: 2015-01-12 22:45:34
Autor: mrobak69
Zamknięcie Karty Kredytowej Citibanku
Witam Ponieważ niedługo kończy mi sie okres promocyjny na bezpłatność KK Citibanku - muszę ją w niedługim czasie zamknąć.

No i logując się do ich serwisu transakcyjnego zakładka Kontakt z Bankiem - Złóż dyspozycję/ Zapytaj natrafiłem na to że jest tam taka opcja mianowicie  Karty Kredytowe - Zamkniecie Karty

I teraz moje pytanie - czy jak napisze o zamknięcie karty właśnie w ten sposób to zadziała bez problemu tak jakbym zamknął ją w oddziale?

Czy będę jakoś dzwonić nagabywać?

Może ktos zamykał niedawno i wie jaka procedura - jakie okresy wypowiedzenia?

Aha Karta to Citibank MasterCard Silver

Data: 2015-01-13 06:21:53
Autor: l.masternak
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 07:45:35 UTC+1 użytkownik mrob...@gmail.com napisał:
[...]

Tak, ja ostatnio przechodziłem procedurę.

Czy będę jakoś dzwonić nagabywać?

Oczywiście :-) Przełączą również do magicznego działu rezygnacji, który będzie nawijał makaron na uszy ;-)

Data: 2015-01-13 17:43:00
Autor: osa
W dniu 2015-01-13 o 15:21, l.masternak@gmail.com pisze:
Przełączą również do magicznego działu rezygnacji, który będzie nawijał makaron na uszy ;-)

I chętnym da kartę dożywotnio za darmo - tylko nie wiem kto ma pierwszy wyzionąć ducha: klient czy plastik ;)

Data: 2015-01-14 06:39:06
Autor: Jogi
W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 17:41:32 UTC+1 użytkownik osa napisał:
> [...]

I chętnym da kartę dożywotnio za darmo - tylko nie wiem kto ma pierwszy wyzionąć ducha: klient czy plastik ;)

Nie byłbym taki pewien. W grudniu 2014 zamykałem kartę Citi, nikt do mnie nie dzwonił i niczego nie proponował. Karta wcześniej była używana regularnie.

Data: 2015-01-14 20:57:27
Autor: radar
W dniu 2015-01-14 o 15:39, Jogi pisze:
Nie byłbym taki pewien. W grudniu 2014 zamykałem kartę Citi, nikt do mnie nie dzwonił i niczego nie proponował. Karta wcześniej była używana regularnie.

Odstępstwo od reguły ;) albo im się zmieniło.
Ja zamykałem corocznie i co roku były z tego profity a teraz mam dożywotnio gratis.

--
radar

Data: 2015-01-17 14:59:12
Autor: osa
W dniu 2015-01-14 o 20:57, radar pisze:
[...]

Może coś pozmieniali. W połowie października zadzwoniłem z komunikatem, że chcę zamknąć visę bo inny bank (zielona paskuda) daje kk dożywotnio bezpłatnie MC, a takie potrzebuję. Na to pani stwierdziła że jeśli to jedyny powód to ona może zmienić mi vise na mc i też będzie ona dożywotnio bezpłatna. A tę ich kartę to raczej rzadko używałem...

Zamknięcie Karty Kredytowej Citibanku