Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku

Data: 2013-06-05 08:24:02
Autor: yooseph@gmail.com
Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku
Witam,
zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
jest to możliwe w oddziale
db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

pzdr
Yooseph

Data: 2013-06-05 09:54:20
Autor: Rafal M
On 5 Cze, 17:24, "yoos...@gmail.com" <yoos...@gmail.com> wrote:
Witam,
zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
jest to możliwe w oddziale
db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

Chodzi Ci o ostanie TOiP, czy po prostu chcesz zamknac rachunek?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-06-05 10:50:21
Autor: yooseph
W dniu środa, 5 czerwca 2013 18:54:20 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
> [...]

> jest to możliwe w oddziale

> db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

Chodzi Ci o ostanie TOiP, czy po prostu chcesz zamknac rachunek?

Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.

Data: 2013-06-05 23:59:06
Autor: komarek
W dniu środa, 5 czerwca 2013 19:50:21 UTC+2 użytkownik yoo...@gmail.com napisał:
Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.
Czy dobrze rozumiem, że po zmianie w toip, aby konto (karta) było nadal darmowe trzeba dokonać raz w miesiącu transakcji na kwotę co najmniej 200 zł?

Data: 2013-06-06 09:20:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-06 08:59, komarek pisze:
[...]

Wówczas karta kosztuje 1zł :P (standardowy koszt to 5zł, a "rabat" - 4zł).

--
Liwiusz

Data: 2013-06-06 08:49:08
Autor: Rafal M
On 5 Cze, 19:50, yoos...@gmail.com wrote:

Tak, ze względu na TOiP chcę zamknąć rachunek.

Ja zlozylem w oodziale wczesniej napisane oswiadczenie, ze nie
akceptuje wprowadzonych zmian do TOiP.
Zgodnie z prawem w tym przypadku konto zostanie zamkniete na dzien
przed wprowadzeniem zmiany.

Oczywiscie - pismo w dwoch kopiach, zeby mogli Ci na Twojej kopii
przybic date wplywu.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-06-05 20:28:23
Autor: radar
W dniu 2013-06-05 17:24, yooseph@gmail.com pisze:
zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
jest to możliwe w oddziale
db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

zamykanie szybkie i proste jak budowa cepa
w porównaniu do zamykania ING to poezja ;)

--
radar

Data: 2013-06-06 20:30:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku

<yooseph@gmail.com> 3d7c4c3d-ec1e-4ac5-bdc2-0f247bc2ffa3@w15g2000vbn.googlegroups.com

: zamierzam jak najszybciej zamknąć konto dbnet i zastanawiam się czy
: jest to możliwe w oddziale
: db od ręki. Czy ktoś tak już zamykał?

Ja tak zamknąłem bezproblemowo.
Ale ja nie dostałem ani modemu, ani BTsłuchawki. ;)

Zamknięcie dbnet w oddziale Deutsche Banku