Zamkniecie kart kredytowych (KIS, Polbank, Multi) - procedury

Data: 2011-08-20 16:51:10
Autor: Raf
Zamkniecie kart kredytowych (KIS, Polbank, Multi) - procedury
Hej

Zapytalem juz w bankach, ale za nim oni odpowiedza to pomyslalem ze zadam
pytanie na mojej ulubionej grupie ;)

Jak wyglada procedura zamkniecia kart kredytowych w OF (KIS), Polbanku i
MultiBanku?

Glownie, chodzi mi o onformacje w jakim momencie bank wyda __zaswiadczenie__ o
zamknieciu karty.

Czy moze byc to w dniu zlozenia dyspozycji i zastrzezenia karty, czy dopiero
po calkowitym zamknieciu karty (wypowiedzenie, ewentualnie 2 kolejne okresy
rozliczeniowe)?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-08-21 09:13:05
Autor: Radex
W dniu 2011-08-20 18:51, Raf pisze:
[...]

W Polbanku po całkowitym zamknięciu za dodatkową opłatą 29 PLN (z wyjątkiem karty złotej).

Data: 2011-08-21 09:53:33
Autor: wromek
[...]

w multi po 3 pustych (zerowych) wyci±gach karta jest uznawana dopiero za zamknięt±.
o dysp. zamknięcia karty chyba wydadz± za¶wiadczenie, co już może Ci się przydać przy ubieganiu się o jaki¶ kredyt ;)

--
pozdrawiam, wromek

Zamkniecie kart kredytowych (KIS, Polbank, Multi) - procedury