Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline

Data: 2013-06-23 04:32:15
Autor: Benny
Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline
50 zł z Inteligo odebrane, marne 150 zł z BZWBK też (aj a można było 700) oraz użytecznościowa śmierć klonów skłania mnie do podziękowania za współpracę.

Z racji, że są to konta Internetowe, prawdopodobnie trzeba wysyłać listy i to polecone, co w przypadku 3 listów to ponad 10 zł wyjdzie, a wydatki trzeba racjonalizować. Można któryś z nich zamknąć w oddziale? Ewentualnie w jakiejś centrali, bo mieszkam w Warszawie to i tramwajem można dojechać.

Data: 2013-06-23 04:57:39
Autor: pws
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 13:32:15 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
[...]

Inteligo w marmurze PKO BP, WBK chyba TYLKO w oddziale, a GetinOnline to nie wiem, bo nigdy nie korzystałem.

Data: 2013-06-23 16:15:58
Autor: Kamil Jońca
Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline
pws <paweloss93@gmail.com> writes:

[...]

WBK chyba TYLKO w oddziale,
Nieprawdą jest jakoby. Mozna poleconym. KJ

Adding manpower to a late software project makes it later.
-- F. Brooks, "The Mythical Man-Month"

Data: 2013-06-23 09:18:16
Autor: pws
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 16:15:58 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
pws writes:

> WBK chyba TYLKO w oddziale, Nieprawdą jest jakoby. Mozna poleconym.

Możliwe. Ale kolega-autor wątku i tak nie chciał wydawać niepotrzebnie na listy.

Data: 2013-06-23 20:55:15
Autor: Krystek
pws writes:

WBK chyba TYLKO w oddziale,

Nieprawdą jest jakoby. Mozna poleconym.

Możliwe. Ale kolega-autor wątku i tak nie chciał wydawać niepotrzebnie na listy.

Jeśli się przespaceruje do BZWBK-u to mu wydrukują z komputera specjalne formularze zamknięcia rachunku (oraz kanałów dostepu - jeśli rezygnuje też z dostępu do likwidowanego konta via komórka/net). Wystarczy tylko podpisać. Dostanie swoją kopię, ewentualnie wypłaci resztki z konta w kasie i... żegnaj baneczku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-23 22:45:31
Autor: RobertS
W dniu 2013-06-23 13:57, pws pisze:
[...]

konto w GO/OO możesz też zamknąć papierowo w oddziale HB/OF, ale musisz trafić na doradcę, któremu będzie się chciało to zrobić

w stacjonarnym oddziale GNB tego nie zrobisz, bo oni kont w GO/OO nie widzą

RobertS

Data: 2013-06-24 04:32:12
Autor: Benny
Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline
PKO BP mam w osiedlu, BZWBK z 500 m dalej to lux. Mam kumpla w OF to może z nim załatwię, a jak nie to coś się wymyśli. Dzięki koledzy, wiśni życzę :)

Zamknięcie kont: Inteligo, BZWBK <30, GetinOnline