Zamknięcie konta Inteligo - list polecony?

Data: 2010-07-16 11:52:29
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zamknięcie konta Inteligo - list polecony?
Witam

gdzieś tu wyczytałam, że aby zamknąć konto inteligo muszę odesłać formularz
listem poleconym

a czy mogę to zrobić poprzez INPOST tam chyba tez są listy polecone?

ja wysłałem formularz w darmowej kopercie przerzucającej
opłate na bank (leżała sobie w domu chyba od 2004) i przyjęli
dzwoniłem i mam info, że owszem, list dotarł, przyjęto formularz
obecnie trwa miesięczny okres wypowiedzenia, znam date zamknięcia

wniosek: można nawet listem zwykłym, nie poleconym, INPOST

--

Zamknięcie konta Inteligo - list polecony?