Zamkniêcie konta bankowego = kasacja wszystkich operacji?

Data: 2009-09-10 08:01:40
Autor: jureq
Zamkniêcie konta bankowego = kasacja wszystkich operacji?
Dnia Thu, 10 Sep 2009 00:58:53 -0700, Bartek napisał(a):

Jestem na etapie zamykania konta osobistego w banku X, w którym
spędziłem wiele lat.
Zastanawiam się, czy po zamknięciu konta bank przechowuje jakieś
informacje zwiÄ…zane
z tymże kontem, operacjami wykonywanymi, przelewami ,kartami
płatniczymi?

Ma obowiązek przez 5 lat przechowywać.

Gdybym chciał zasięgnąć jakiejś informacji, poprosić o wyciąg z
nieistniejącego już konta,
to czy moja prośba była by technicznie wykonalna?

Technicznie tak. Organizacyjnie i prawnie nie w każdym banku.

Zamkniêcie konta bankowego = kasacja wszystkich operacji?