Data: 2018-02-14 23:43:36 | |
Autor: RobertS | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
Problem w tym, że ten rachunek powiązany jest od dawna zamknięty. We wniosku o zamknięcie konta widnieje klauzula: wypłać całą kasę (przelew na właściwe konto) i wtedy ten powiązany nie będzie miał żadnego znaczenia -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-02-14 23:49:25 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 14.02.2018 23:43, RobertS wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze: Nie można. Tylko na rachunek powiązany. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 16:39:23 | |
Autor: RobertS | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze:
Nie można. Tylko na rachunek powiązany. a wypłata gotówki w kasie? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2018-02-15 07:51:21 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 16:39:24 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze:Ale po co takie zgadywanki Wysyła wypowiedzenie, podaje jakikolwiek nr konta do rozliczenia nadpłaty i czeka na ruch banku. Znaczy zwrot nadpłaty zapewne |
|
Data: 2018-02-15 16:46:18 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 16:39, RobertS wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:49, JaceK pisze: Miałem taki pomysł. Ale na infolinii powiedzieli, że BGZ Paribas to oddzielna firma. Należą do tego samego konsorcjum ale mają inne bazy klientów. JaceK |