Data: 2018-02-15 00:03:24 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:
Czy dopóki nie spełnię tego warunku (poprzez ustalenie nowego rachunku Na czym polega problem? Chcesz przelać te środki na nie swoje konto? Bo jeśli na swoje to chyba prościej zmienić rachunek powiązany niż załatwiać cokolwiek w placówce. |
|
Data: 2018-02-15 00:48:16 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 00:03, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze: Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale chciałbym je zamknąć. JaceK |
|
Data: 2018-02-15 01:18:45 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 00:48, JaceK pisze:
Chcę przelać środki na wskazane konto. Na koncie są grosze, ale Więc dalej sugeruję zmienić rachunek powiązany a następnie zamknąć konto, to przewidywalne standardowe procedury. |
|
Data: 2018-02-15 07:18:35 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 01:18, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-15 o 00:48, JaceK pisze: Aby to zrobić, muszę założyć nowe konto w jakimś banku. W ostateczności tak zrobię, ale moje pytanie od początku kieruję w inną stronę: czy bank może odmówić zamknięcia konta np. po weryfikacji tożsamości w placówce i przyjęciu oświadczenia ze wskazanym numerem konta innym niż powiązane? Albo inaczej, czy polskie prawo dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury (poza np. przypadkiem śmierci klienta)? JaceK |
|
Data: 2018-02-15 22:00:19 | |
Autor: MarcinF | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
W dniu 2018-02-15 o 07:18, JaceK pisze:
Aby to zrobić, muszę założyć nowe konto w jakimś banku. To się nie dogadaliśmy, a pytałem wprost czy chcesz przelać pozostałe środki na nie swoje konto. |
|
Data: 2018-02-15 22:01:49 | |
Autor: JaceK | |
Zamknięcie konta w BGŻOptima | |
On 15.02.2018 22:00, MarcinF wrote:
W dniu 2018-02-15 o 07:18, JaceK pisze: Pisałem w wątku, że nie można tego zrobić. Przelew musi iść na rachunek powiązany. JaceK |
|