Zamknięcie konta w Multibanku

Data: 2011-10-06 21:24:10
Autor: Raf
Zamknięcie konta w Multibanku
Witam

Poniewaz korzystniejsze warunki kredytu hipotecznego dostalem w innym banku,
po prawie 10 lat przyszedl czas na rozstanie sie z Multibankiem.

Przez te 10 lat udalo mi sie uzbierac juz mala kolekcje produktow w tym banku.

Do zamkniecia beda:

- ROR (AQ)
- konta oszczednosciowe
- konta walutowe (usd, eur)
- supermarket funduszy
do tego mam podpisana umowe ramowa.

Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym momencie?
Dlugo to trwalo w CUFie?
Na co zwrocic uwage?

Czy ktos sie orientuje, czy w okresie wypowiedzenia (kiedy konto praktycznie
nie jest juz aktywne) Multi pobiera oplate za prowadzenia ROR (AQ)?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-10-07 01:06:19
Autor: Waldek

Użytkownik "Raf" <markii@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6l69q$1gi$1inews.gazeta.pl...

Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym momencie?
Dlugo to trwalo w CUFie?
Na co zwrocic uwage?

Ja przerabialem, ale juz chwile temu, tylko konto zlotowkowe i konta walutowe
- jakies 10-15min w oddziale + wplata gotowkowa "frajerskiego" za 1 m/c
gdyz wczesniej wyczyscilem konta i nie mieli z czego skubnac "avansem" ;)
Zonka zostala z Aquariusem gdyz to typ z grupy "leniwcow bankowych"
wiec strzyga ja regularnie i choc "uswiadomiona" - jednak sie godzi :]

Data: 2011-10-07 14:30:53
Autor: Pendrive
W dniu 2011-10-07 01:06, Waldek pisze:

[...]

a maja prawo zazadac tego przy zamykaniu (uzaleznic) skoro okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiac ?

P.

--
http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn, Księgowość - 35 zł!

Data: 2011-10-07 09:40:32
Autor: Jarek Andrzejewski
Zamknięcie konta w Multibanku
On Thu, 6 Oct 2011 21:24:10 +0000 (UTC), "Raf"
<markii@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Ktos juz przerabial zamykanie wszystkich produktow w Multi w jednym momencie?

a jakoś szczególnie różni się oświadczenie woli rozwiązania jednej
umowy od takiego oświadczenia - dotyczącego wielu umów?

Napisz po prostu, że wypowiadasz umowy, wymień je, możesz dopisać, że
Twoją wolą jest rozwiązanie wszelkich umów między Tobą a bankiem (dla
pewności, gdyby okazało się, że o jakiejś zapomniałeś). Poproś o
potwierdzenie przyjęcia i powinno wystarczyć.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-07 19:35:29
Autor: Sławomir Szyszło
Zamknięcie konta w Multibanku
Dnia Thu, 6 Oct 2011 21:24:10 +0000 (UTC), "Raf" <markii@NOSPAM.gazeta.pl>
wklepał(-a):

Do zamkniecia beda:

- ROR (AQ)
- konta oszczednosciowe
- konta walutowe (usd, eur)
- supermarket funduszy
do tego mam podpisana umowe ramowa.

A w tych funduszach coś masz jeszcze? Bo tu chyba może być problem. Tj. po
zamknięciu konta możesz stracić dostęp do nich tj. będziesz musiał biegać do
innego pośrednika danego TFI, żeby coś zrobić z danym rejestrem.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-10-08 08:35:56
Autor: Rafal M
On 7 Paź, 19:35, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:

A w tych funduszach coś masz jeszcze? Bo tu chyba może być problem. Tj. po
zamknięciu konta możesz stracić dostęp do nich tj. będziesz musiał biegać do
innego pośrednika danego TFI, żeby coś zrobić z danym rejestrem.

Nie, nic nie ma w TFI.

Pozdrawiam
Rafal

Zamknięcie konta w Multibanku