Zamknięcie konta w PKO BP

Data: 2011-05-21 15:38:47
Autor: kaktus
Zamknięcie konta w PKO BP
Witam

Chcialbym zamknac konto w PKO BP z jednoczesnym splaceniem kredytu gotowkowego i kredytu odnawialnego.
Czy oprocz Dowodu Osobistego i wniosku o zamknecie konta, potrzebuje jeszcze czegos ?
Oczywiscie srodki na splate w/w kredytow sa na koncie.

Data: 2011-05-21 17:32:26
Autor: Grzexs
Zamknięcie konta w PKO BP
[...]

Ćwiczyłem. Jeśli zrobisz to w oddziale, w którym zakładałeś, nie powinno być trudności. Ja zamykałem nawet takie ze współwłaścicielem i nieobecną jego kartą i dało się, choć trwało z godzinę.

I nie dawaj za wygraną, jak będą chcieli cię zbyć.

--
Grzexs

Data: 2011-05-21 17:55:15
Autor: jerzynka
Zamknięcie konta w PKO BP
to ciekawe
dzieki tej kampanii wiecej znam osob ktore zamknely tam konto niz te ktore sie zainteresowaly oferta banku
Ciekawe jaki bedzie bilans, oczywiscie tego sie nie dowiemy, ale skoro bank jest spolka akcyjna to moze musi opublikowac w sprawozdaniu takie dane.

Data: 2011-05-25 01:04:47
Autor: Bags
Zamknięcie konta w PKO BP

"jerzynka" <jerzynkanospam@o2.pl> wrote in message news:4dd7e065$1news.home.net.pl...
[...]

No sorry, ale trzeba mieć trochę niepoukładane pod sufitem, żeby zakładać konto w PKO BP, Majewski tylko wbił gwóźdź do trumny. PKO BP umrze wraz z emerytami, którzy zostali w tym banku.

--
Wader

Zamknięcie konta w PKO BP