Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe

Data: 2016-12-07 01:56:11
Autor: Malkontent
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

--
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-12-06 22:55:53
Autor: Kris
W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

Witamy bohatera;)
A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?

Data: 2016-12-10 03:42:09
Autor: Malkontent
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
[...]

Podobno robili trudności. --
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-12-10 00:37:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
> A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
> Podobno robili trudności.
Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności?
Co za czasy że ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają jak zamknąć.

Data: 2016-12-10 14:47:08
Autor: Kris
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK.
"Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego?

 .

A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;

Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie

2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.

Data: 2016-12-12 13:36:16
Autor: Piotr Gałka
W dniu 10-12-2016 o 23:47, Kris pisze:

Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.

W jakiej formie masz potwierdzenie jak wyślesz przez system transakcyjny?
P.G.

Data: 2016-12-12 05:50:36
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 13:36:07 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
W jakiej formie masz potwierdzenie jak wyślesz przez system transakcyjny?

W wiadomościach wysłanych będzie kopia.
Możesz też napisać że prosisz o przesłanie potwierdzenia zamknięcia konta na adres email/domowy

Data: 2016-12-10 22:40:33
Autor: janek z pola

napisał:
> [...]
system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają

No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale bardzo nietypowy scenariusz.

Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.

A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-12-10 22:53:35
Autor: Kamil Jońca

napisał:
> [...]

No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
To banku problem.
[...]
W jakim banku? We wszystkich mi znanych albo było przeksięgowanie na
konto techniczne (=bank sobie zabierał), albo bank odsłał na wskazne konto.
bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;
2) pracownik w okienku  niby przyjął oświadczenie woli klienta o
zamknięciu konta,

Czyli konto nie zostało zamknięte.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
"Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"

Data: 2016-12-12 00:36:12
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Zamykanie konta i naliczanie opłat to są oddzielne sprawy. Pierwsza jest
wewnętrzną sprawą banku (modulo terminy "przetwarzania danych"),
natomiast druga wynika z istniejącej umowy z klientem.

Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.

Wypowiedzenie umowy jest decyzją klienta oraz jest aktem jednostronnym -
bank nie ma tu nic do powiedzenia.

[...]

Tłumaczenie banku jest prawidłowe, natomiast nie upoważnia go to do
naliczania opłat (raczej wątpię, by umowa określała takie opłaty za
przechowywania środków po jej wygaśnięciu).

[...]

To inna sprawa, natomiast oczywiście dowód dostarczenia wypowiedzenia warto
posiadać.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-12-08 23:53:02
Autor: Grzexs
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

--
Grzexs

Data: 2016-12-10 03:42:55
Autor: Malkontent
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> Wrote in message:
> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

-- Grzexs

Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

--
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-12-11 20:21:16
Autor: Grzexs
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

--
Grzexs

Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym wiedzieć, który zadziałał bez pudła.

--
Grzexs

Data: 2016-12-11 21:47:28
Autor: Kris
W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 20:21:15 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> [...]

Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym wiedzieć, który zadziałał bez pudła.
Pocztą wewnętrzną po zalogowaniu im wyślij.

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe