Data: 2016-12-07 01:56:11 | |
Autor: Malkontent | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
T-MOBILE. -- No sign -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2016-12-06 22:55:53 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto Witamy bohatera;) A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało? |
|
Data: 2016-12-10 03:42:09 | |
Autor: Malkontent | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:
W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał: Podobno robili trudności. -- No sign -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2016-12-10 00:37:22 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
Kris <kszysztofc@gmail.com> Wrote in message:Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają jak zamknąć. |
|
Data: 2016-12-10 14:47:08 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:
No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK."Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego? .
Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko udowodnić że konto rzeczywiście zamykał. Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz. |
|
Data: 2016-12-12 13:36:16 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu 10-12-2016 o 23:47, Kris pisze:
W jakiej formie masz potwierdzenie jak wyślesz przez system transakcyjny? P.G. |
|
Data: 2016-12-12 05:50:36 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 13:36:07 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
W jakiej formie masz potwierdzenie jak wyślesz przez system transakcyjny? W wiadomościach wysłanych będzie kopia. Możesz też napisać że prosisz o przesłanie potwierdzenia zamknięcia konta na adres email/domowy |
|
Data: 2016-12-10 22:40:33 | |
Autor: janek z pola | |
ZamkniÄcie konta w T-Mobile UsĹugi Bankowe | |
Kris wrote:
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale bardzo nietypowy scenariusz. Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował. A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko udowodnić że konto rzeczywiście zamykał. -- Wysłane z pola. |
|
Data: 2016-12-10 22:53:35 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
janek z pola <adres@email.pl> writes:
Kris wrote:To banku problem. A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jakW jakim banku? We wszystkich mi znanych albo było przeksięgowanie na konto techniczne (=bank sobie zabierał), albo bank odsłał na wskazne konto. bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; Czyli konto nie zostało zamknięte. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ "Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza" [Georges Courteline] |
|
Data: 2016-12-12 00:36:12 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
janek z pola <adres@email.pl> writes:
No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale bardzo nietypowy scenariusz. Zamykanie konta i naliczanie opłat to są oddzielne sprawy. Pierwsza jest wewnętrzną sprawą banku (modulo terminy "przetwarzania danych"), natomiast druga wynika z istniejącej umowy z klientem. Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował. Wypowiedzenie umowy jest decyzją klienta oraz jest aktem jednostronnym - bank nie ma tu nic do powiedzenia. A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; Tłumaczenie banku jest prawidłowe, natomiast nie upoważnia go to do naliczania opłat (raczej wątpię, by umowa określała takie opłaty za przechowywania środków po jej wygaśnięciu). 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko udowodnić że konto rzeczywiście zamykał. To inna sprawa, natomiast oczywiście dowód dostarczenia wypowiedzenia warto posiadać. -- Krzysztof Hałasa |
|
Data: 2016-12-08 23:53:02 | |
Autor: Grzexs | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie. -- Grzexs |
|
Data: 2016-12-10 03:42:55 | |
Autor: Malkontent | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> Wrote in message:
> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz? -- No sign -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2016-12-11 20:21:16 | |
Autor: Grzexs | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie. Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym wiedzieć, który zadziałał bez pudła. -- Grzexs |
|
Data: 2016-12-11 21:47:28 | |
Autor: Kris | |
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe | |
W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 20:21:15 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
>> Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie..Pocztą wewnętrzną po zalogowaniu im wyślij. |
|