Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe

Data: 2016-12-08 23:53:02
Autor: Grzexs
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

--
Grzexs

Data: 2016-12-10 03:42:55
Autor: Malkontent
Grzexs <gwtx@ussun-to-go2.pl> Wrote in message:
> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
 T-MOBILE.

Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

-- Grzexs

Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

--
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-12-11 20:21:16
Autor: Grzexs
Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

--
Grzexs

Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym wiedzieć, który zadziałał bez pudła.

--
Grzexs

Data: 2016-12-11 21:47:28
Autor: Kris
W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 20:21:15 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> [...]

Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym wiedzieć, który zadziałał bez pudła.
Pocztą wewnętrzną po zalogowaniu im wyślij.

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe